beantwoord

Oude browser in NS-lounge kan NS-site niet aan

• 1 July 2015
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
In elk van de drie NS-lounges staat een computer voor bezoekers, maar die geeft een foutmelding dat de versie van Internet Explorer zo oud is dat die niet door ns.nl wordt ondersteund (behalve in Amsterdam, want die doet het helemaal niet)..

Deels werken deze site en andere sites nog wel, maar je kan bijvoorbeeld (in ieder geval op Schiphol) geen topic beginnen of reactie plaatsen in het forum. Pas na intypen van je tekst blijkt de "Plaats"-knop helemaal niet te werken.

Kan iemand hier naar kijken?

Zie ook https://forum.ns.nl/welkom-15/de-plaats-knop-werkt-niet-oude-browsers-14404.
icon

Beste antwoord door Brian NS 2 July 2015, 11:20

Beste Dennis,

Ik zag je andere topic ook al voorbij komen inderdaad. Intern ga ik hier even een melding van maken. Het is natuurlijk ook de bedoeling om in zo'n lounge even te relaxen en niet constant bezig te zijn met het forum. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Dennis,

Ik zag je andere topic ook al voorbij komen inderdaad. Intern ga ik hier even een melding van maken. Het is natuurlijk ook de bedoeling om in zo'n lounge even te relaxen en niet constant bezig te zijn met het forum. 😉
Reputatie 6
Badge +2
In Rotterdam werkt de "Plaats"-knop wel, dus de browser daar zou ook op Schiphol geïnstalleerd kunnen worden.

Reageer