beantwoord

OV chip station Rotterdam Stadion

• 16 juli 2014
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

Heeft station Rotterdam Stadion OV chip paaltjes of poortjes?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 juli 2014, 15:57

Ha Gillesdv, Bedankt voor je vraag! Leuk om te zien dat ook jij het forum hebt gevonden. Het antwoord van De Luchtmacht is onjuist. Op dit station zijn op dit moment geen paaltjes aanwezig. Met evenementen, zoals bij de opendag van aankomend weekend, zullen er mobiele paaltjes worden geplaatst zodat er gewoon in- en uitgecheckt zou kunnen worden.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergorten.
Bekijk origineel

5 reacties

Paaltjes, maar maakt dat wat uit?
Haha nee. Het gaat me om de mogelijkheid. Bedankt voor de info!
Ha Gillesdv, Bedankt voor je vraag! Leuk om te zien dat ook jij het forum hebt gevonden. Het antwoord van De Luchtmacht is onjuist. Op dit station zijn op dit moment geen paaltjes aanwezig. Met evenementen, zoals bij de opendag van aankomend weekend, zullen er mobiele paaltjes worden geplaatst zodat er gewoon in- en uitgecheckt zou kunnen worden.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergorten.
Daarom zeg ik ook paaltjes... Op de momenten dat het station open is staan er paaltjes, geen poortjes. Het maakt dan natuurlijk geen bal uit of dat mobiele paaltjes zijn of vaste.
Beiden bedankt voor de info!

Reageer