beantwoord

ov chip zuil op station Breda?

• 15 april 2018
  • 4 reacties
  • 628 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi, als ik reis van/naar Brussel en ik moet in/uit loggen op het perron in Breda, staat daar een OV chip zuil?

Ja Robert, je hebt gelijk, ik heb 100% korting in NL en reis Brussel-Voorschoten. NMBS Int rekent daarvoor 15 euro, NS 14 euro. (als ik tenminste langer dan 7 dagen vooruit boek!). Hoef ik ook niet meer in Breda in/uit te checken op t perron en kan ik rustig blijven zitten...
icon

Beste antwoord door Robert B 15 april 2018, 12:26

Welkom op het forum!

Nee, volgens mij niet. De enige zuil is voor de IC direct toeslag. Maar heb je dan een kaartje Breda - Brussel of andersom?

Beter is om je kaartje voor de hele reis te bestellen, en dan aangeven of je binnen NL met 20%, 40% of 100% korting reist (afhankelijk van je abonnement).
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Welkom op het forum!

Nee, volgens mij niet. De enige zuil is voor de IC direct toeslag. Maar heb je dan een kaartje Breda - Brussel of andersom?

Beter is om je kaartje voor de hele reis te bestellen, en dan aangeven of je binnen NL met 20%, 40% of 100% korting reist (afhankelijk van je abonnement).
Op perron 3 tussen spoor 7 en 8 staat een toeslag zuil en een overstap zuil, deze overstap zuil heeft alleen wel altijd uit gestaan, weet niet of deze nu wel aan staat
Reputatie 7
Badge
Slidestops zegt dat hij ze 9 april 's-morgens gecontroleerd heeft, maar bijna gelijktijdig is er een klacht op het forum gemeld dat ze NIET werkten.
Reputatie 7
Op alle perrons staan in en uitcheck palen en op 5/6, waar de internationale stopt, staan ze sowieso altijd aan.

Reageer