beantwoord

OV-fiets ingeleverd maar niet volgens NS geregistreerd

  • 23 december 2015
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Geachte medewerker,
Ik heb op vrijdag 18December 2015 een fiets op het station Amsterdam Lelylaan gehuurd en savonds weer ingeleverd. Igm storingen bij de fietsenstaling heb ik de fiets naast de stalling op slot gezet en de sleutel in het kastje gegrooit. Helaas kreeg ik 3 dagen later een bericht dat mijn fiets nog niet is ingediend en nu 5 euro extra per dag kost. Graag vermeld ik dat hij terug is gebracht en ik niet voor extra kosten op ga komen. Met vriendelijke groet, Madeleine
icon

Beste antwoord door Inge NS 23 december 2015, 11:33

Welkom op het forum madeleine_rieder! Jammer om te lezen dat het inleveren van je OV-fiets niet helemaal soepel is verlopen. Ik zou je willen aanraden om deze kwestie voor de leggen aan de afdeling OV-fiets. Zij zijn te bereiken op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan direct bij OV-fiets uit. Je kunt daarnaast ook e-mailen naar info@ov-fiets.nl. E-mails worden binnen 5 werkdagen afgehandeld. Het is daarom denk ik aan te raden om even te bellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Geachte medewerker,
Ik heb op vrijdag 18December 2015 een fiets op het station Amsterdam Lelylaan gehuurd en savonds weer ingeleverd. Igm storingen bij de fietsenstaling heb ik de fiets naast de stalling op slot gezet en de sleutel in het kastje gegrooit. Helaas kreeg ik 3 dagen later een bericht dat mijn fiets nog niet is ingediend en nu 5 euro extra per dag kost. Graag vermeld ik dat hij terug is gebracht en ik niet voor extra kosten op ga komen. Met vriendelijke groet, Madeleine


Het lijkt me aan te raden om meer actie te ondernemen dan bovenstaand schrijven.
Misschien de NS Klantenservice bellen en in het menu kiezen voor NS Fiets?
Welkom op het forum madeleine_rieder! Jammer om te lezen dat het inleveren van je OV-fiets niet helemaal soepel is verlopen. Ik zou je willen aanraden om deze kwestie voor de leggen aan de afdeling OV-fiets. Zij zijn te bereiken op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan direct bij OV-fiets uit. Je kunt daarnaast ook e-mailen naar info@ov-fiets.nl. E-mails worden binnen 5 werkdagen afgehandeld. Het is daarom denk ik aan te raden om even te bellen.

Reageer