beantwoord

ov fiets inleveren mislukt

• 23 februari 2015
  • 10 reacties
  • 824 Bekeken

Beste heer/mevrouw,
Afgelopen vrijdag 20 februari heb ik om 15:31 een ov fiets geleend op station Haarlem. Ik heb deze op zondag 22 februari 12:06 weer ingeleverd op station Haarlem. Nu ontving ik vandaag een mail dat ik de fiets al 3 dagen jn bezit heb en dit me extra geld gaat kosten. Ik zie in mijndeurtotdeur staan dat ik de fiets heb ingeleverd... (daar komen de precieze tijden vandaan) dus ik denk dat hij perongeluk twee keer is gescand. Wat moet ik doen om deze kosten te voorkomen en dit probleem op te lossen? Waarom is deze email verstuurd?
Met vriendelijke groet,
Nina.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 24 februari 2015, 00:08

U moet eerst per e-mail contact opnemen met OV-fiets. Dat is het enige medium om ze te bereiken. Pas als u daar na 5 dagen niet geholpen wordt, willen moderators van dit forum zich erin mengen, zo blijkt uit eerdere, soortgelijke topics.
Bekijk origineel

10 reacties

U moet eerst per e-mail contact opnemen met OV-fiets. Dat is het enige medium om ze te bereiken. Pas als u daar na 5 dagen niet geholpen wordt, willen moderators van dit forum zich erin mengen, zo blijkt uit eerdere, soortgelijke topics.
Maar Ov fiets is van de Ns dus je bent hier wel op het goede adres voor klantenservice.
Reputatie 1
U Pas als u daar na 5 dagen niet geholpen wordt, willen moderators van dit forum zich erin mengen
Wat opzich logisch is als je er vanuit gaat dat het forum als escalatie punt gebruikt wordt en niet als meldpunt, je moet het originele meldpunt wel de tijd geven om een probleem op te lossen.
Ik heb al contact op genomen met ovfiets. Wist niet dat dit alleen voor escalatie gevallen was, excuus! Ik hoop snel wat van ze te horen.
U Pas als u daar na 5 dagen niet geholpen wordt, willen moderators van dit forum zich erin mengen
Wat opzich logisch is als je er vanuit gaat dat het forum als escalatie punt gebruikt wordt en niet als meldpunt, je moet het originele meldpunt wel de tijd geven om een probleem op te lossen.

Dat is niet waar natuurlijk, dit forum is in feite gewoon klantenservice, dus ook voor gewone gevallen.
Inmiddels al antwoord gehad van ov-fiets:
"De door u gemaakte OV-fietsrit is juist afgesloten. Er is een vertraging geweest waardoor u de e-mail heeft ontvangen. Deze kunt u als niet verzonden beschouwen."

Iedereen toch bedankt voor de snelle reacties!
Goed om te lezen Nina. Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het (helaas iets te laat) correct is afgesloten.
Het forum is gewoon een van de kanalen van de klantenservice. Voor de telefonische klantenservice geldt hetzelfde. Wat hier speelt is dat de 'algemene klantenservice' van NS eigenlijk maar een deel van de activiteiten van NS behelst. Bedrijfsonderdelen/dochters als OV-fiets en NS International doen hun eigen klantcommunicatie.
Reputatie 3
Als in vandeurtotdeur staat dat hij weer is ingeleverd dan is het goed. dat mailtje kun je gewoon verwijderen uit je Postvak In
Reputatie 1
Dat is niet waar natuurlijk, dit forum is in feite gewoon klantenservice, dus ook voor gewone gevallen.

Voor NS zaken, ja, voor OV-Fiets is dit (helaas) alleen maar een escalatie punt.

Reageer