beantwoord

OV fiets inleveren SPOED

Goedendag,

Afgelopen woensdag 19 november 2014 heb ik een OV-fiets gehuurd om 19:45 uur op station Hengelo. Ik heb de fiets één dag later (donderdag 20 november om 18:50 uur) weer ingeleverd. Bij het inleveren heeft een medewerker van station Hengelo (fietsenstalling) mij verteld hoe ik de Ov-fiets moest inleveren, namelijk met de sleutel-chip langs de scanner (niet de OV-chipkaart) en gewoon de fiets laten staan met sleutel erin.

Nu krijg ik een mail dat ik mijn fiets niet heb ingeleverd, terwijl ik dit wel degelijk heb gedaan (mijn oom kan dit bevestigen).
Ik wil dat per direct bevestigd wordt dat ik mijn OV-fiets heb ingeleverd en dat ik betaal voor slechts één dag (dus 3,15 euro)!

Mijn chipkaartnummer is: 352802005-------
Station Hengelo gehuurd vanaf 19-11-2014 om ca. 19:45 uur.

Ik woon in Groningen en dus niet in de buurt van station Hengelo.

Met vriendelijke groeten,
Martijn de Gruijter.
icon

Beste antwoord door Herman NS 24 november 2014, 15:53

Hallo MartijndeGruijter,

Je opmerking heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wil je in een privébericht je e-mailadres vermelden? Vervolgens zoek ik graag uit of ik iets voor je kan betekenen.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Bekijk origineel

3 reacties

Het is al maanden een rotzooi bij OV Fiets en NS blijft dat maar negeren.

Als ze geld afschrijven van je rekening, gelijk storneren.

Na 4-8 weken krijg je wel een reactie op je emails.
Reputatie 6
Badge +1
Op station Hengelo moet je na het in de stalling plaatsen van je OV fiets de sleutel nog wel inleveren in de sleutelkluis die je kunt openen met je OV chipkaart (zoals de uitgebreide beschrijving op de muur ernaast aangeeft). Wel jammer dat de stallingsbeheerder anders vertelde...
Hallo MartijndeGruijter,

Je opmerking heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wil je in een privébericht je e-mailadres vermelden? Vervolgens zoek ik graag uit of ik iets voor je kan betekenen.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer