beantwoord

OV fiets storing Geldermalsen.

• 15 juli 2021
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 5

Het verhuursysteem in Geldermalsen is defect. Leek alsof er geen stroom op stond. Alle OV-fietsen stonden op slot in de rekken.

Zou hier naar gekeken kunnen worden.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 juli 2021, 19:43

Bedankt voor je melding! Heb het doorgezet. Hopelijk werkt alles snel weer.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Helaas nog niet opgepakt. Ik was er vandaag situatie nog onveranderd. Ik had deze keer gelukkig mijn eigen fiets mee.

Badge +3

Als ik kijk op https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/gdm001 en dan het verloop van het aantal fietsen is het ergens op 17 juni mis gegaan en is er daarna geen data meer binnen gekomen van de stalling?

Maar volgens die site zouden er 6 kluizen moeten zijn, dus geen rekken?

Je loopt het perron af, over de loopbrug richting het industriegebied (dus niet richting stationsgebouw). Wanneer je de trap afloopt, zie je de fietsenstalling. De OV-fietskluizen V1 t/m V6 vind je achter in de stalling.

Reputatie 5

Als ik kijk op https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/gdm001 en dan het verloop van het aantal fietsen is het ergens op 17 juni mis gegaan en is er daarna geen data meer binnen gekomen van de stalling?

Maar volgens die site zouden er 6 kluizen moeten zijn, dus geen rekken?

Je loopt het perron af, over de loopbrug richting het industriegebied (dus niet richting stationsgebouw). Wanneer je de trap afloopt, zie je de fietsenstalling. De OV-fietskluizen V1 t/m V6 vind je achter in de stalling.

Klopt, Er staan 5 fietsen buiten op slot in de rekken. Kaartlezer staat geen stroom op zo te zien. Sleuteltjes zullen wel in het blauwe fietskluisje zitten. Overigens ik vind de locatie van de OV-fietskluizen niet handig. Ik denk dat ze aan de andere zijde van het station beter zouden staan. Geldermalsen is sowieso een beetje uitzonderlijk want aan beide zijden van het station staan veel fietskluizen. Dat dit al sinds 17 juni in storing is en er nog niets aan gedaan is, stemt mij een beetje droef.

Reageer