beantwoord

OV-fiets wel ingeleverd maar nog niet geregistreerd?

• 11 april 2016
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb afgelopen vrijdag een OV-fiets gehuurd en zaterdagavond teruggebracht, beide op het station Leiden Centraal. Vervolgens kreeg ik gisteren een mail met het bericht dat ik de fiets nog niet heb ingeleverd. Ik heb al meer mensen met dit probleem gezien, en daarbij vraagt een NS-forum-medewerker om de persoonlijke gegevens en dan is het opgelost. Zou dat voor mij ook geregeld kunnen worden? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian NS 11 april 2016, 15:11

Beste Sam T,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik raad je aan even te bellen met onze OV-fiets afdeling. Zij kunnen namelijk direct zien wat er aan de hand is, en dit waarschijnlijk ook voor je oplossen. De OV-fiets afdeling is te bereiken op: 030 751 51 55, vervolgens eerst optie 2 Producten en Abonnementen en dan optie 3 NS/OV-Fiets.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Sam T,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik raad je aan even te bellen met onze OV-fiets afdeling. Zij kunnen namelijk direct zien wat er aan de hand is, en dit waarschijnlijk ook voor je oplossen. De OV-fiets afdeling is te bereiken op: 030 751 51 55, vervolgens eerst optie 2 Producten en Abonnementen en dan optie 3 NS/OV-Fiets.

Reageer