beantwoord

OV-fiets wel ingeleverd maar OV-fiets zegt van niet

• 8 november 2014
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Hallo,
ook het uitchecken is bij mij niet goed gegaan. Op dinsdag 4 november huurde ik een fiets bij Amsterdam Centraal station. en op 5 november leverde ik deze weer in bij Amsterdam lelylaan. Hier moet je de fiets in een box zetten. Dit ging al een beetje vreemd want toen ik een box wilde openen om mijn fiets in te leveren stond er al een fiets in. Dus ik deed de box dicht en klikte weer opnieuw op inleveren en nu opende er wel gewoon een box en leverde ik de fiets in. Nu kreeg ik ook een mailtje dat ik mijn ov fiets al meer dan 3 dagen huur en dat ik dan 5 euro per dag moet betalen. Ik belde gelijk naar ns, zij gaven mij een telefoon nummer dat niet werkte. Dus belde ik opnieuw maar ze konden me niet verder helpen. Dus heb ik een mail gestuurd naar ov fiets maar hier staat dat het even kan duren voordat ik reactie krijg omdat ze veel mails krijgen. en nu lees ik alle horror verhalen hier over hoe lang het duurt. Nu ben ik een arme student en kan ik dit bedrag niet betalen en zeker niet 250 euro. Kan iemand mij hier verder helpen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 november 2014, 12:22

Welkom op het forum erin!

Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum erin!

Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Jammer dat NS OV Fiets niet eens aanspreekt op hun gedrag.

@Erin ALs OV fiets 250 euro afschrijft gelijk stormeren.
Het probleem is inmiddels opgelost bedankt !

Reageer