beantwoord

Ov-Paaltjes Almelo Arriva

• 8 november 2014
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Hey allemaal,

Ik reisde vanmiddag van Mariënberg naar Almelo, om vervolgens verder te reizen naar Enschede.
Nu loop ik dus richting de uitgang, om daar op mijn trein te wachten. Even later realiseer ik mij dat ik niet weet of ik nou wel of niet heb uitgecheckt. Ik loop dus terug naar spoor 3, de enige plek waar arriva paaltjes staan, om daar erachter te komen dat ik al wel had uitgecheckt. Nu wil ik direct bij het enige andere paaltje weer uitchecken (wat gewoon zou moeten kunnen), maar dat deed het niet. Resultaat: Trein gemist.. Zou het niet handiger zijn om ook 2-3 paaltjes van arriva wat dichter bij de uitgang neer te zetten, zodat als mensen vergeten uit te checken of het niet meer weten niet dat hele stuk weer te moeten lopen?

Mvg,
Ruben
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 november 2014, 10:20

Beste Rubenhuisman1,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan indenken dat dat handiger is Pe_pe, alleen kunnen wij niet beslissen om meer Arriva-paaltjes neer te zetten. Dit zal de vervoerder zelf moeten aanvragen. De aanvraag moet dus in eerste instantie door de vervoerder zelf gedaan worden, je kunt deze feedback dus aan Arriva doorgeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Waarschijnlijk wijst NS in een reactie naar Arriva, omdat die die paaltjes zou moeten plaatsen, maar als je dan contact opneemt met Arriva, wijzen die terug naar NS, omdat die als eigenaar van grote delen van de stations beslist waar hun concurrenten paaltjes mogen plaatsen.
Beste Rubenhuisman1,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan indenken dat dat handiger is Pe_pe, alleen kunnen wij niet beslissen om meer Arriva-paaltjes neer te zetten. Dit zal de vervoerder zelf moeten aanvragen. De aanvraag moet dus in eerste instantie door de vervoerder zelf gedaan worden, je kunt deze feedback dus aan Arriva doorgeven.

Reageer