beantwoord

OV Palen op station Dieren

• 24 november 2014
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Vanuit de bus is het nog zeker 100 meter lopen naar de eerste palen op het perron in Dieren, erg lastig als soms maar 1 minuut hebt om de trein te halen. Waarom worden er geen palen neergezet bij de opgang naar het perron na bijvoorbeeld 5 meter in plaats van de zeker 20 meter die het nu zijn? Als je komende vanuit Arnhem uitstapt aan het einde van de trein moet je nog eerst teruglopen op het perron om daarna weer richting bus te gaan?
icon

Beste antwoord door Thijs2 24 november 2014, 18:44

Goede opmerking Cor, ik begrijp dat op de voor de hand liggende looproutes niet altijd incheckpalen staan. Het zou handiger zijn als dit wel zo zou zijn. Ik zal het aankaarten bij de stationsbeheerder.
Bekijk origineel

2 reacties

Goede opmerking Cor, ik begrijp dat op de voor de hand liggende looproutes niet altijd incheckpalen staan. Het zou handiger zijn als dit wel zo zou zijn. Ik zal het aankaarten bij de stationsbeheerder.
Reputatie 2
Helaas zit er niets anders op, ongetwijfeld zal je suggestie worden genoteerd en hopelijk wordt er wat mee gedaan. Maar ik ben het met je eens dat de ov-chipkaart en de plaatsen van de ov-chipkaart paaltjes niet altijd helpen bij de ambitie van NS om de reiziger op 1, 2 en 3 te zetten. Immers, zonder ov-chipkaart had je deze problemen niet gehad.

Reageer