beantwoord

overdekte stalling Delft: geen toegang voor studenten

Toon eerste bericht

33 reacties

UPDATE: Ik heb een reminder verzonden naar de betreffende afdeling en hoop in de loop van volgende week meer te weten.
UPDATE: Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen en heb ik daarom even een reminder verzonden.
Reputatie 7
Badge +2
Misschien heel cynisch gezegd, maar ik denk dat ze je laten wachten op een reactie tot ze een definitieve datum hebben wanneer de 2e stalling open gaan. Dan kunnen ze mooi zeggen dat het probleem van de overvolle stalling is opgelost.
Nee dat denk ik niet Momo. In deze situatie zijn verschillende partijen betrokken en daardoor duurt het soms iets langer voordat er een concrete terugkoppeling is.
UPDATE: Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen, maar dit topic blijft mijn aandacht houden.
Na contact met de beheerder heb ik de volgende terugkoppeling ontvangen. Het klopt inderdaad dat de stalling op sommige momenten wordt gesloten. Op dat moment staan er dan een aantal plekken vrij. Op het moment dat er een trein binnenkomt en er weer genoeg mensen vertrekken met hun fiets, dan gaat de stalling open. Hierin wordt niet gekeken naar het feit of iemand student is of niet.

Zowel de locatiemanager en de beheerder zijn op de hoogte en ik hoop dat de komst van de nieuwe stalling voor verbetering zal zorgen.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Miriam, mooi dat je nu na bijna 2 maanden eindelijk een terugkoppeling heb gekregen, dat is precies 5 dagen voor het bekend maken van de datum wanneer de 2e fietsenstalling open gaat. Dat zal zijn op 22 mei.

Deze nieuwe stalling heeft 2700 plekken en bij de ingebruikname hiervan zal de tijdelijke bovengrondse stalling vervallen. Er wordt aangegeven dat er later dit jaar nog wel wat bovengrondse plekken bijkomen, om de pieken op te vangen van het nieuwe collegejaar.

Ik mag aannemen dat met deze nieuwe stalling en het vervallen van de huidige bovengrondse stalling de beheerders geen mensen meer zullen tegenhouden.

http://www.spoorzonedelft.nl/actueel/nieuwsberichten/tweede_fietsenstalling_22_mei_open
Hallo Momo, het is jammer dat het even duurde inderdaad. In zo'n situatie gaat dit via verschillende afdelingen/personen en neemt dat helaas soms wat tijd in beslag. Daarnaast zijn deze afdelingen/personen nu wel op de hoogte van deze situatie en dat is ook wat waard. Zo kunnen we kijken naar verbeteringen en aanpassingen.

Zoals ik ook eerder heb aangegeven hoop ik dat de komst van de nieuwe stalling deze situatie zal verbeteren. Hoe dit precies uit zal pakken durf ik ook niet aan te geven. Mocht er nog ontevredenheid zijn dan hoor ik dat graag en zal ik mijn best doen dit weer onder de aandacht te brengen.

Reageer