overlast

  • 8 November 2022
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Al meer dan 25 jaar houd ik de misverstanden rondom treinstation Vroomshoop bij. Meld vernielingen, bekladdingen, dreigementen, hinder ontspoorde kinderen van 10-20 jaar. 
Constateren: besturingskabel beschadigd door brandstichting tussen de rails op treinperron Vroomshoop. Ook bierbuikjes en energiedrank blikjes en slipper en riem bij plaats delict. Jongeren blijven komen om te snuiven, mensen lastig vallen en benutten de traptreden trappenhuis naar perron. Het is een groot probleem. Handhaving is niet aan de orde. Mensen vermijden het treinstation. Het is daar niet veilig!!! De burgemeester heeft de ontspoorden geen station verbod en daarom blijft het dweilen met de kraan open. Mensen worden van achteren in elkaar geslagen. Ik ben al door drie groepen jongeren mishandeld. Desondanks blijf ik kwalijke zaken melden. 
Dr politie komt met dienstauto of uniform naar treinstation, de jongeren zijn dan alweer gevlucht. Vroomshoop, een plezierige ontdekking is bepaald misleidend. Overlast blijft bestaan! 

 

Het 
  


2 reacties

Reputatie 7
Badge

Dit verhaal heeft u al een aantal keren verteld. Er is nog geen verandering zo te zien?

Reputatie 7
Badge +3

Is inderdaad al vaker geplaatst hier, maar ook toen al met antwoord van Slidestops dat NS daar niet rijdt en dat overlast voor reizigers dan echt door Prorail of Blauwnet zal moeten worden opgepakt. 

 

Reageer