Overstap 2000 serie op 600 serie

• 24 October 2017
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 1
Vandaag op 10 sec de aansluiting gemist van vertraagde ic2063 op ic661. Wel jammer, omdat ic661 moet wachten totdat ic2063 binnen is. Ic 2063 kruist bij binnenkomst namelijk de rijweg van ic661. Vervolgens krijgt ie veilig als wij net stilstaan zijn met gevolg net missen aansluiting. Toch wel jammer om niet 10 sec te wachten

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik zat in de 661 en zag het gebeuren. Zonde. Al helemaal omdat we uiteindelijk toch +15 hebben opgelopen, o.a. omdat ProRail ons in Meppel liet roestrijden via allerlei wissels.
Ik zat in de 661 en zag het gebeuren. Zonde. Al helemaal omdat we uiteindelijk toch +15 hebben opgelopen, o.a. omdat ProRail ons in Meppel liet roestrijden via allerlei wissels.

Blijft lastig het scoren op kpi'tjes. :S
Reputatie 7
Het lijkt erop dat hier een afweging is gemaakt die de reizigers uiteindelijk niet ten goede kwam, daar baal ik een beetje van. Bedankt voor dit signaal Arjan, ik leg dit bij de verkeersleiding, om te kijken of zij hier achteraf gezien niet een andere beslissing hadden kunnen/moeten maken. Dit maakt de situatie niet goed, maar ik wil dit wel kenbaar maken.
Reputatie 5
Badge

Blijft lastig het scoren op kpi'tjes. :S

Iedereen laten uitchecken in Utrecht en dan weer inchecken om de reis te vervolgen. Zo halen we die KPI'tjes wel. 😃
De 661 had moeten wachten in dit geval. Julian heeft dit ooit uitgelegd in een ander topic dat ik nu helaas niet zo snel kan vinden.

Reageer