beantwoord

Overstappen bij Sloterdijk

• 1 februari 2019
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

22 januari. De aangepaste dienstregeling.
Het zat mij niet mee die dag. Te laat voor overstap A'dam Amstel. Dan maar de trein naar Sloterdijk. Daar aangekomen rennen naar spoor 9 door eerst uit te checken en opnieuw in te checken. Te laat....terug rennen naar spoor 3 weer uit- en inchecken (nu na 16:00) . Trein gehaald maar wordt nu extra belast buiten mijn abonnement om. Onder welk onderwerp kan ik dit geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 2 februari 2019, 11:29

De route op Amsterdam Sloterdijk is al langere tijd onderdeel van een discussie tussen reizigers, waaronder egeerling, en NS. We hebben routeborden opgehangen om dit op het station duidelijker te maken maar vanaf specifieke perrons kun je niet anders dan door de poortjes heen gaan. Wanneer je hierdoor extra kosten maakt kun je restitutie bij ons vragen, dat kan via de Klantenservice zoals Danny NS al aangaf.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi MumbleJumble en welkom op de NS community!

Voor het overstappen op station Amsterdam Sloterdijk zijn speciale routes zodat je niet door de poortjes heen hoeft. Het bedrag dat je nu teveel hebt betaald kan je terugvragen via onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat, of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Voor het overstappen op station Amsterdam Sloterdijk zijn speciale routes zodat je niet door de poortjes heen hoeft.

vraag me toch af hoe je op de hemboog (spoor 9 en 10) moet komen zonder uit te checken ??

Voor het overstappen op station Amsterdam Sloterdijk zijn speciale routes zodat je niet door de poortjes heen hoeft.
vraag me toch af hoe je op de hemboog (spoor 9 en 10) moet komen zonder uit te checken ??

Dat kan helemaal niet maar Danny is nieuw en waarschijnlijk nog niet goed op de hoogte van het probleemstation Sloterdijk. Het is alleen jammer dat Danny in zijn post over de speciale omlooproute memoreert en daarmee andere reizigers op het verkeerde been zet.

Via spoor 9 en 10 moet je verplicht door de poortjes.
De route op Amsterdam Sloterdijk is al langere tijd onderdeel van een discussie tussen reizigers, waaronder egeerling, en NS. We hebben routeborden opgehangen om dit op het station duidelijker te maken maar vanaf specifieke perrons kun je niet anders dan door de poortjes heen gaan. Wanneer je hierdoor extra kosten maakt kun je restitutie bij ons vragen, dat kan via de Klantenservice zoals Danny NS al aangaf.

Reageer