Waar ik al een tijdje voor vreesde en wat ik al eens onder de aandacht heb gebracht in dit forum is dat het overstappen in Dordrecht vanuit de Merwede Linge lijn naar de intercity richting Rotterdam steeds moeizamer verloopt. Vooral tijdens de ochtendsspits vormen zich steeds langere rijen voor de in- en uitcheckpalen, terwijl er een hele korte overstaptijd beschikbaar is, namelijk 2 minuten. Arriva heeft inmiddels een extra paal neergezet, echter de NS niet. Ik moet het nu op een rennen zetten om de trein te halen en met mij vele andere passagiers. Niet bepaald comfortabel voor de reiziger. Mijn vraag aan de NS is of zij op het perron tussen de sporen 15 en 1 extra palen kunnen neerzetten. En dan met name aan het begin van spoor 15 naast de palen van Arriva die daar staan.
Beste antwoord door Hessel NS
Beste Claudia, ik ontvang n.a.v. jouw post bericht dat we over enkele weken samen met Arriva een extra zogenaamde "overstapzone" zullen plaatsen op het perron. De andere overstapzone wordt bovendien uitgebreid met een extra paaltje. We verwachten dat het door jou omschreven probleem daarmee tot het verleden behoort. Nogmaals bedankt voor je signaal!
Bekijk origineel