beantwoord

Overstaptijd

• 23 september 2017
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Altijd als ik op zondag naar mijn werk moet ga ik van Steenwijk naar Groningen Europapark. Hierbij heb ik een overstap op Meppel, van maar liefst 45 minuten! Ik vind dit een belachelijk lange tijd. Helemaal omdat we nu ook weer richting de winter staan en dan zo’n lange overstap 10 keer niks is. Kunnen ze daar niks aan veranderen? Ik weet namelijk zeker dat meerdere mensen hier last van hebben. P.s. Er gaat geen bus vanaf Steenwijk naar Meppel zodat ik minder overstap tijd heb.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 september 2017, 12:26

Hallo L.Koning, welkom op ons Serviceforum.

Ik begrijp dat zo'n lange wachttijd niet prettig is. Als ik naar de dienstregeling kijk zie ik inderdaad dat in de meeste gevallen de overstaptijd 45 minuten is. In de vroege ochtend (08.15 uur) en later op de middag (vanaf 15.46 uur) is de overstaptijd maar liefst een half uur korter. Ik durf niet aan te geven of dat in de komende dienstregeling zal worden aangepast, dat blijft even afwachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
U kunt ook met de bus:

https://9292.nl/reisadvies/station-steenwijk/station-groningen-europapark/vertrek/2017-09-24T1242
Dat word mij te duur, aangezien ik al niet heel veel betaald krijg en ik anders meer kwijt ben aan het reizen dan dat ik verdien.
Hallo L.Koning, welkom op ons Serviceforum.

Ik begrijp dat zo'n lange wachttijd niet prettig is. Als ik naar de dienstregeling kijk zie ik inderdaad dat in de meeste gevallen de overstaptijd 45 minuten is. In de vroege ochtend (08.15 uur) en later op de middag (vanaf 15.46 uur) is de overstaptijd maar liefst een half uur korter. Ik durf niet aan te geven of dat in de komende dienstregeling zal worden aangepast, dat blijft even afwachten.
Reputatie 3
Het kost maar liefst € 0,78 extra.....

Reageer