beantwoord

P+R bij hoofdstation Groningen, melding ongeldige kaart

  • 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik was vanmorgen vroeg naar Utrecht gegaan en mijn auto geparkeerd bij P+R hoofdstation Groningen aan de Cascadeplein. Daarvoor heb ik eerst gelezen hoe het in zijn werk gaat.

Nu is het zo bij het uitrijden nadat ik eerst mijn OV chipkaart tegen de lezer aanhoud de melding krijg dat het een ongeldige kaart en helaas de volle pond moeten betalen.

Ik heb ook een restitutie ingediend bij Q-park.

Weet iemand waar ik eventueel de fout ben ingegaan?

Groet,
Bob
icon

Beste antwoord door iMark 7 juni 2019, 17:01

Als je de procedure hebt gevolgd zoals beschreven op de website van Q-Park dan is er een storing geweest. Je zult je korting dan terugkrijgen via de Klantenservice van Q-Park.


Bron: https://www.q-park.nl/nl-nl/p-r/
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als je de procedure hebt gevolgd zoals beschreven op de website van Q-Park dan is er een storing geweest. Je zult je korting dan terugkrijgen via de Klantenservice van Q-Park.


Bron: https://www.q-park.nl/nl-nl/p-r/

Reageer