beantwoord

P+R Dieren

  • 2 November 2020
  • 10 reacties
  • 2466 Bekeken

Op de voorzieningen pagina van de website van de NS bij station Dieren staat een oud/foutief adres vermeld bij de details van P+R.

Via de chat geprobeerd hetzelfde door te geven, maar, na wat standaard vragen over mijn geboortedatum, die voor dit probleem niets toevoegt, geeft de uiteindelijk derde persoon in de chat aan dat hij/zij het snapt.

Het juiste adres, om met een voertuig binnen te komen, is aan de Harderwijkerweg nummer 2. Zoals het inmiddels ook in de navigatie app van Apple is komen te staan. Het oude/foutieve adres is mogelijk nog van voordat de traverse aangelegd werd.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 November 2020, 12:40

Bekijk origineel

10 reacties

Goedemiddag Eusie. Welkom bij de NS Community.

Als ik Google Maps raadpleeg komen de Noorder Parallelweg 1 en Harderwijkerweg 2 praktisch op hetzelfde punt uit. Levert het problemen met de navigatie op die door een aanpassing verholpen kunnen worden?

Ik heb het verbeterverzoek zojuist doorgezet naar het team van de website.

Het ene (Harderwijkerweg) is om met de auto binnen te komen. Het andere (Noorder Parallelweg) klopt met de plek waar je te voet vanuit de parkeergarage naar het station gaat, vice versa.

Gewijzigde situatie

Duurt wel lang om zo’n adreswijziging door te voeren?

Hi Eusie

 

Als ik de site check, dan zie ik inderdaad als adres “Dieren, Noorder Parallelweg 1” Als ik het goed begrijp is dat dus niet de plek waar je naar binnen kunt rijden. 

Klopt het dat dit veranderd moet worden in “Dieren, Harderwijkerweg 2”? Ik ben zelf niet bekend in Dieren, dus goed dat je dit aangeeft! Dan kan ik doorgeven dat dit aangepast dient te worden. 

Mijn antwoord van 11 dagen geleden is nog steeds van toepassing. -;)

Dus: auto - Harderwijkerweg, voetgangers- Noorder Parallelweg.

Oké, dankjewel! Ik zal Sascha NS vragen wat hij precies heeft doorgezet en anders doe ik een aanvulling op zijn bericht. Nogmaals bedankt voor het doorgeven. 

Ik zie dat de aanpassing inderdaad nog niet is uitgevoerd, ondanks het feit dat ik bevestigd heb gekregen dat het op 4 november zou gebeuren. Ik heb dringend verzocht dit alsnog zo snel mogelijk aan te passen.

Het is aangepast!

 

 

Bedankt.

Reageer