beantwoord

Paaltjes station boskoop doen het niet

• 22 June 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb zojuist geprobeerd uit te checken bij station boskoop, maar de paaltjes lijken het niet te doen. Het lag niet aan m'n ov chipkaart, gezien andere reizigers hetzelfde probleem hadden. Nu ben ik nog ingecheckt, is er een andere manier om uit te checken? En zouden deze paaltjes gerepareerd kunnen worden? 

icon

Beste antwoord door Denice NS 22 June 2021, 11:42

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, Earryt

Het probleem is bij ons bekend en we werken hard om het op te lossen. Mocht je nu niet kunnen uitchecken dan kan je achteraf een claim indienen via www.uitcheckgemist.nl. Het kan enkele dagen duren voordat de reistransactie zichtbaar is en de mogelijkheid weergegeven wordt om deze te corrigeren. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 6
Badge +1

er blijkt een flink grote storing in veel stations mn in Zuid-Holland te zijn, zag ik net ook al gemeld op nu of dgl. nieuwssites. is begonnen op Laan van NOI een dag of wat terug.

Het lijkt inmiddels een nieuw spelletje van NS; hoe bezorg ik de nog overgebleven reizigers zoveel mogelijk ongemak met onze nieuwste technische speeltjes en verzuim ik vooral ze hierover doeltreffend (wat dan te doen??….) in te lichten

Reageer