Parkeerplaats achter Dordrecht Centraal

• 20 September 2021
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

De parkeerplaats achter Dordrecht Centraal ligt overhoop. Wat gebeurt daar precies en hoe lang duurt het nog?

7 reacties

Hallo Spoorzicht en welkom bij de NS Community,

Bedoel je het Q-park P+R plek aan de Markettenweg?

Ja inderdaad. 

Ik zal proberen dit voor je uit te zoeken. Helaas zijn mijn collega's van Q-park al naar huis. Ze werken doordeweeks tot 17:00. Ik werk niet alle dagen op de community dus het kan even duren voordat ik met een antwoord kom. Als je op korte termijn een antwoord wilt dan kan je het beste zelf contact met Q-Park opnemen. Indien je dat doet wil je dan hier aangeven wat het antwoord is?

Ik ben nog bezig dit uit te zoeken, maar verwacht deze week nog een antwoord te krijgen. Ik heb intussen achterhaalt dat Strukton daar aan het werk is.

Ok, ik ben benieuwd. 

Ik had zelf de vraag aan Qpark gesteld, maar helaas nog geen antwoord gekregen. 

Q-park is niet te uitvoerende partij of de opdrachtgever voor deze werkzaamheden.

Ik heb vernomen dat Strukton af en toe gebruik maakt van de parkeerplaats omdat ze bezig zijn met een watersysteem voor het station. Wat ze exact aan het doen zijn gaat mijn pet te boven, maar ze zijn er dit jaar in ieder geval nog mee bezig. Gedurende het jaar kan je hinder ondervinden op het Q-Park terrein van Dordrecht door deze werkzaamheden.

Reageer