beantwoord

Parkeren als medewerker NS Railcatering in de buurt van het station

• 15 november 2017
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

Het klinkt misschien gek, maar als je met de auto naar het station zou gaan (ivm met werk als Railcateraar), waar moet je hem dan parkeren?

Ik zal de stad Zwolle als voorbeeld nemen: daar is bij mijn weten een Q-Park-parkeergarage naast het station gelegen met een dagtarief van €9.
Ik neem aan dat je geen korting hierbij krijgt door NS?

Als iemand weet waar het NS Personeel zijn auto mag/kan parkeren en hoe dit geregeld wordt hoor ik het graag!
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 november 2017, 12:05

Hi Lauji ,

Ik zou om eerlijk te zijn niet weten of er specifieke regelingen voor zijn. Contact opnemen met je leidinggevende, zoals CML ook aangeeft, lijkt me de snelste route naar een duidelijk antwoord 🙂 Of wellicht dat er andere forumleden zijn die je hierover duidelijkheid kunnen verstrekken. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Welk station bedoel je specifiek? Anders is het zo een algemene vraag dat er weinig op te antwoorsen valt. Wellicht kan je beter contact opnemen met je werkgever en vragen naar eventuele regelingen.
Station Zwolle
Hi Lauji ,

Ik zou om eerlijk te zijn niet weten of er specifieke regelingen voor zijn. Contact opnemen met je leidinggevende, zoals CML ook aangeeft, lijkt me de snelste route naar een duidelijk antwoord 🙂 Of wellicht dat er andere forumleden zijn die je hierover duidelijkheid kunnen verstrekken. 🙂
In Zwolle is parkeerruimte, maar de SAMmer moet je businesscard rechten geven daarvoor. Spreek even met lokaal management inderdaad of hier voor railcatering ook een oplossing voor is.
Om hier even op terug te komen, heb het juiste antwoord verkregen:
Railcatering biedt geen Business Card aan, aangezien Railcatering (net zoals Kiosk) niet van NS zelf is. Railcatering biedt wel een reiskostenvergoeding afhankelijk van het aantal km tot je standplaats. Geen parkeervergoeding dus.

Reageer