beantwoord

Parkeren Ns Station Groningen

• 5 november 2014
  • 4 reacties
  • 1481 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Ik moet morgenvroeg om 6:46 de trein van uit groningen nemen en kom als het goed is om 02:00 's nachts terug. Nu ben ik niet zo bekend met de situatie in Groningen maar ik moet mijn auto daar kwijt, weet iemand waar ik die redelijk dichtbij kan parkeren zodat ik het lopens naar het station kan doen. De parkeergarage moet zeg maar 24 uur per dag open zijn.

B.v.d. voor jullie reacties,

Jan58
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 november 2014, 11:26

Je kunt bijvoorbeeld parkeren in het Cascade-complex. Dit is ook de P&R die bij het station hoort. Het is bereikbaar als je vanaf het Emmaviaduct komt, linksaf te gaan en vervolgens direct weer linksaf en de weg volgen tot de slagbomen. In- en uitrijden is 24 uur per dag mogelijk. Als je met de OV-chipkaart reist, parkeer je bovendien met een flinke korting. Je betaalt dan EUR 3,84 per dag in plaats van EUR 15,-.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Mogelijk hebt u hier iets aan: http://www.q-park.nl/nl/parkeren-bij-q-park/per-stad/parkingid/655

Volgens de info op die pagina krijgt u korting als u bij het uitrijden eerst uw ov-chipkaart voor het apparaat houdt en daarna pas uw bankpas insteekt. Maximumtarief is dan € 3,84. Betalen kan o.a. met een bankpas met Maestro-logo; u hoeft dan geen pincode in te toetsen.
Je kunt bijvoorbeeld parkeren in het Cascade-complex. Dit is ook de P&R die bij het station hoort. Het is bereikbaar als je vanaf het Emmaviaduct komt, linksaf te gaan en vervolgens direct weer linksaf en de weg volgen tot de slagbomen. In- en uitrijden is 24 uur per dag mogelijk. Als je met de OV-chipkaart reist, parkeer je bovendien met een flinke korting. Je betaalt dan EUR 3,84 per dag in plaats van EUR 15,-.
Hallo Jan 58,

De luchtmacht heeft je het correcte antwoord gegeven. Je topic heb ik voor de vindbaarheid verplaatst naar het subforum 'op het station'.
Alvast een goede reis gewenst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Dank je voor jullie reacties, hier kan ik verder mee.

Reageer