beantwoord

Parkeren station woerden

• 16 mei 2014
  • 5 reacties
  • 2933 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Gister kreeg ik deze info via de website ns.nl/deurtotdeur :

Parkeer + Reis (P+R) terreinen gratis

Met de auto naar het station

Bij elk station is parkeergelegenheid.
Het Parkeer en Reis (P+R) terrein wordt vanaf de snelweg aangegeven.
Bij dit station kunt u gratis parkeren.

Ik ben dus met de auto naar het station gegaan maar ik kon bij het station nergens een gratis parkeerplek vinden? Ik heb een half uur rondgereden zonder resultaat.

Waar is deze gratis parkeerplek bij station Woerden? Ik heb Q-park gebeld maar hun parkeerplaatsen zijn allemaal betaald. Ik baalde enorm door de verkeerde en/of niet duidelijke info op jullie website
icon

Beste antwoord door Herman NS 16 mei 2014, 15:41

Beste Wouter15,

Het lijkt inderdaad om een fout te gaan. Mijn excuses hiervoor. Je melding heb ik doorgegeven. De website wordt zo spoedig mogelijk aangepast. Bedankt voor je signaal!

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Als ik hier eens kijk: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/t-z/woerden zie ik dat er betaalde- en onbetaalde parkeerplekken zijn. Dus als het goed is zouden er wel plekken bij de P+R moeten zijn waar je gratis kan parkeren.
Ja dat heb ik daar dus ook gezien, maar de vraag is waar.. Ik heb het vanochtend na een half uur rondrijden niet kunnen vinden en na het bellen met Q-park begreep ik dat er geen ontbetaalde p+r parkeerplekken zijn.

Als ns zegt dat die er wel zijn dan ben ik erg benieuwd waar deze is, misschien een straatnaam?
Beste Wouter15,

Bij de stationsvoorzieningen staat inderdaad dat er een P+R terrein gratis zou zijn. In vergelijking met andere info op het internet lijkt dit tegenstrijdig. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Beste Wouter15,

Het lijkt inderdaad om een fout te gaan. Mijn excuses hiervoor. Je melding heb ik doorgegeven. De website wordt zo spoedig mogelijk aangepast. Bedankt voor je signaal!

Vriendelijke groet,
Herman NS
🙂 fijn

Reageer