Skip to main content

Per ongeluk ingechekt bij Blauwnet paal, daarna uitgelogd bij NS.paal in mijn haast .Kan Blauwnet nu niet gemaakte kosten in rekening brengen ?Zo ja, Wat moet ik nu doen ?

Ja dat kan-en NS ook-vermoedleijk zelfs heel wat meer. Hangt van je soort kaart/ABO af. Het is ook niet duidelijk of je nou wel/niet gereisd hebt.

Wacht eerst tot alles wat wel gedaan is op je mijnNS is verschenen-dat kan al duren.

Via mogelijk een direkte click-of via ´uitcheckgemist´ kan je UIT sjek gemist herstellen.

Je hebt nu in de oogjes van tante spoor NS een INsjek gemist, en nee, privacy! and all that-ze kunnen niet spieken dat je dat dus bij de concullega´s hebt gedaan. En je kan die ook meestal niet direkt online invoeren, dus je moet ´service´ contacteren/bellen/twitteren.

ALS je FLEX hebt en geregeld hetzelfde traject doet en dit hetzelfde betreft, dan kan, mogelijk/misschien, het systeem het zelf herstellen-maar dat weet je ook pas na enkele dagen


Welkom bij de NS Community!

Voor de gemiste NS incheck moet je bij de NS Klantenservice zijn (telefoon, chat, social media).

De (onterechte) Blauwnet incheck kan je corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (2x zelfde station invullen).


Reageer