Voor cursus ben ik met de trein gaan reizen van Rotterdam naar Breukelen. Omdat ik morgen een tweede cursusdag heb, dacht ik slaperig dat ik twee kaartjes nodig had. 30 seconden later zag ik dat ik twee kaartjes voor vandaag (dezelfde dag dus) had betaald. Eigen schuld, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.
Om 8:15 was de servicebalie al behoorlijk druk en ben ik mijn trein gaan halen om 8:25 om op tijd in Breukelen te zijn.
In de middag om 17:30 was ik weer terug in Rotterdam en ben ik direct weer naar de servicebalie gegaan (in Breukelen is die er niet). 40 minuten wachten voor het antwoord dat ik dit binnen 30min had moeten melden bij de servicebalie en nu de klantenservice een brief kan schrijven met dit verhaal. En toen ben ik mijn kids maar gaan ophalen vd crèche.... 30 seconden niet opletten en nu heb ik geen idee of ik die 20 euro nog terug kan krijgen.
Moet ik inderdaad die schriftelijke restitutie gaan aanvragen?heb ik kans? Hoe lang duurt dat?
Blijkbaar kan je met 1 knopje 20 euro kwijtraken?
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Vin,
Wat Pe-pe aangeeft is juist. Vervelend dat je een verkeerd kaartje hebt gekocht. Deze dien je inderdaad op te sturen naar NS Klantenservice. Het originele vervoerbewijs kun je met een brief opsturen naar NS Klantenservice. Het postadres is:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Het is verstandig om in de brief ook de adresgegevens en je IBAN-nummer te vermelden. Het verwerken van de brief duurt doorgaans drie tot maximaal zes weken.
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'op het station' om de vindbaarheid van jouw topic te vergroten.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Wat Pe-pe aangeeft is juist. Vervelend dat je een verkeerd kaartje hebt gekocht. Deze dien je inderdaad op te sturen naar NS Klantenservice. Het originele vervoerbewijs kun je met een brief opsturen naar NS Klantenservice. Het postadres is:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Het is verstandig om in de brief ook de adresgegevens en je IBAN-nummer te vermelden. Het verwerken van de brief duurt doorgaans drie tot maximaal zes weken.
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'op het station' om de vindbaarheid van jouw topic te vergroten.
Vriendelijke groet,
Herman NS