beantwoord

Per ongeluk verkeerd ingecheckt en heb teveel betaald.

ik heb een probleem. Ik heb 2 weken geleden per ongeluk verkeerd in gecheckt. Hierdoor heb ik 5 euro meer betaald dan ik eigelijk moest betalen. hoe kan ik dit geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 7 april 2014, 11:18

Dag Lievelynch, welkom op het forum. Heb je verkeerd ingecheckt bij NS? Je mag het advies volgen van Hans, dan helpen mijn collega's van de klantenservice je verder. Heb je nog niet gebeld, dan kan ik je wel verder helpen. Zou je via privebericht je naw-gegevens + reisdatum + uitleg + je rekeningnummer naar me toe willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Vriendelijke groet, Leny

Bekijk origineel

2 reacties

Ik neem aan dat die verkeerde incheck bij de NS heeft plaats gevonden.
Jammer dat je niet aangeeft wat er precies verkeerd is gegaan, waardoor een wat meer gericht antwoord lastiger wordt.
Het enige wat ik je kan adviseren is - als het inderdaad bij NS is gebeurd - contact op te nemen met de Klantenservice NS .

Is het bij een andere vervoerder mis gegaan, dan kun je het best contact opnemen met de Klantenservice van die vervoerder.

Hopelijk heb ik je toch wat op weg kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
Hans
Badge
Dag Lievelynch, welkom op het forum. Heb je verkeerd ingecheckt bij NS? Je mag het advies volgen van Hans, dan helpen mijn collega's van de klantenservice je verder. Heb je nog niet gebeld, dan kan ik je wel verder helpen. Zou je via privebericht je naw-gegevens + reisdatum + uitleg + je rekeningnummer naar me toe willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Vriendelijke groet, Leny

Reageer