beantwoord

Perron Zaandam Kogerveld heeft gaten in perronplaat

• 2 juli 2020
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Op station Kogerveld heeft het perron voor de richting Amsterdam een aantal gaten in de plaat wat verder van de wachtruimte af. Bij deze een melding, niet per sé voor mijzelf maar mogelijk anderen die hier per abuis instappen. Kan me voorstellen dat als het donker is het nog wat minder opvalt, nu schijnt de ondergrond er door heen bij daglicht maar in het donker moet je het zien door de verlichting van het perron. Zou vervelend zijn als hier mensen door struikelen. Mogelijk kan het gemarkeerd worden op de grond? 

Overigens zou het in de app fijn zijn als er een meld functionaliteit is waarmee dmv een foto snel een melding gemaakt kan worden van dit soort defecten. (Tenzij ik ergens overheen kijk, dan hoor ik het graag.) 

icon

Beste antwoord door Mark NS 2 juli 2020, 10:53

Hoi Sander Butterman, welkom op de NS Community. 

Het gaat dan om perron 1 begrijp ik en heb je er eventueel ook een foto van? Dan zal ik het defect aanmelden! 

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Sander Butterman, welkom op de NS Community. 

Het gaat dan om perron 1 begrijp ik en heb je er eventueel ook een foto van? Dan zal ik het defect aanmelden! 

Beste Mark,

Was even vrij maar morgen ochtend zal ik mijn best even doen :)

Groeten sander

Bedankt voor de foto's, Sander! Ik heb je melding en de foto's doorgezet naar de juiste afdeling. ( :heart:  de schoenen by the way)

Graag gedaan en dankjewel! :)

Reageer