beantwoord

Perronvernieuwing Amsterdam Centraal

• 7 juli 2016
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2
Fijn dat de perrons op Amsterdam Centraal vernieuwd worden en er mooie, nieuwe bankjes geplaatst worden. Maar er zijn nu veel minder bankjes geplaatst dan er stonden, met gevolg dat de weinige bankjes die er zijn, altijd bezet zijn! Komen er nog meer bankjes bij?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 7 juli 2016, 22:47

Ik zou er niet teveel op hopen. Bankjes belemmeren immers de doorstroming en de perrons in Amsterdam zijn geloof ik al niet overdreven breed waardoor ze wellicht uit veiligheidsoverwegingen zijn weggelaten. Dus voortaan zult u ergens anders in het station op de trein moeten wachten en pas op het laatste moment richting perron gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Ik zou er niet teveel op hopen. Bankjes belemmeren immers de doorstroming en de perrons in Amsterdam zijn geloof ik al niet overdreven breed waardoor ze wellicht uit veiligheidsoverwegingen zijn weggelaten. Dus voortaan zult u ergens anders in het station op de trein moeten wachten en pas op het laatste moment richting perron gaan.
Gert-Jan geeft het juiste antwoord Sg_sg1. Het heeft inderdaad met doorstroming en veiligheid te maken. Het aantal zitplekken neemt inderdaad iets af.

Reageer