beantwoord

Piano Adam Centraal

• 4 september 2015
  • 5 reacties
  • 277 Bekeken

Kan er zomaar gebruik gemaakt worden van de piano of moet je je nog ergens aanmelden als je met een groep komt?
icon

Beste antwoord door Loes 4 september 2015, 15:51

Wie het eerst komt, mag er achter plaatsnemen. Het is een piano die vrij gebruikt mag worden. Er kunnen momenten zijn dat de piano niet beschikbaar is en is dan afgesloten. Is ie open, mag men er gebruik van maken. Veel speelplezier.
Bekijk origineel

5 reacties

Wie het eerst komt, mag er achter plaatsnemen. Het is een piano die vrij gebruikt mag worden. Er kunnen momenten zijn dat de piano niet beschikbaar is en is dan afgesloten. Is ie open, mag men er gebruik van maken. Veel speelplezier.

Is de piano er nog om op te spelen? Ik heb gepland om zaterdag as naar A'dam te gaan met mijn dochter, die wil er graag spelen 

Hi atesselaar en welkom op onze NS Community!

Ik geloof dat ik je moet teleurstellen. Ik denk dat dit niet mogelijk is i.v.m. Corona (vingers op toetsen). Maar ik vraag het voor de zekerheid even voor je uit.

Reputatie 7
Badge +3

In Eindhoven is-ie gewoon beschikbaar, dus als-ie er in Amsterdam niet staat, zal dat niet vanwege Corona zijn lijkt mij.

@atesselaar De piano kan inderdaad gewoon bespeeld worden. Hij wordt nu alleen wat vaker schoongemaakt. Verder is het natuurlijk de verantwoordelijkheid van de bespelers om zelf voor goede hygiëne te zorgen (handen wassen etc.).

Reageer