beantwoord

Piano Eindhoven

• 22 september 2017
  • 10 reacties
  • 460 Bekeken

Wie regelt piano's op het station, en hoe gaat dat verder in z'n werk?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 29 september 2017, 09:27

Update: Op dit moment richten we ons om het station Eindhoven zo mooi mogelijk te maken en natuurlijk op tijd gereed. De volgende stap is de invulling en de aankleding van de nieuwe hal. Daarvoor zijn vele opties te onderzoek, waaronder een piano. Er bestaat een mogelijkheid dat ie er komt, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor om hierop vooruit te lopen. Je suggestie is in ieder geval bekend nu 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Op een aantal stations in Nederland staan al pianos. Dit vond ik altijd heerlijk toen ik nog in Nijmegen woonde. Nu woon ik in de buurt van Eindhoven, en ben bijna elke dag op het station. Lijkt me fantastisch als hier een piano komt te staan, vooral nu met al de renovaties.

Zelf zou ik alle hulp willen bieden als vrijwilliger om dit mogelijk te maken.
Hallo Marvick. Welkom op het NS Serviceforum! :D

Wat een leuk idee en wat goed dat je jezelf wil opgeven als vrijwilliger. Zou je mij een privebericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met de onderstaande gegevens:
  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode & huisnummer
  • Telefoonnummer & e-mailadres
  • En een onderbouwing waarom de piano een toegevoegde waarde is voor station Eindhoven
Hey Gabriëlle, had je mijn berichten ontvangen?
Hallo Marvick!

Ik heb Gabriëlle NS voor de zekerheid nog even een reminder gestuurd om er zeker van te zijn dat ze er niet overheen gelezen heeft en hier nog op terug komt. Ze is vandaag vrij, dus dat laat nog even op zich wachten. Nog heel even geduld hebben dus! 🙂
Update: Op dit moment richten we ons om het station Eindhoven zo mooi mogelijk te maken en natuurlijk op tijd gereed. De volgende stap is de invulling en de aankleding van de nieuwe hal. Daarvoor zijn vele opties te onderzoek, waaronder een piano. Er bestaat een mogelijkheid dat ie er komt, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor om hierop vooruit te lopen. Je suggestie is in ieder geval bekend nu 🙂
Heel erg bedankt voor de reactie! 🙂
Dus komt er nou nog een piano?
Ik zie dat een Facebook pagina is aangemaakt door iemand die contact heeft met mijn collega's. Zie hier.

Op 10 december is daar het volgende bericht geplaatst:

Update!

Het stationsteam gaat een enquête houden onder het personeel van station Eindhoven om te kijken hoe zij er tegenover staan. Aan de hand daarvan kijken ze verder. Spannend, maar hoopvol! En ze hebben door laten schemeren dat deze pagina enorm helpt bij het draagvlak, dus we zijn samen goed bezig!
Is goed dankjewel, het zou namelijk echt tof zijn om een piano op het station te hebben.
Als ik het zo lees wordt daar druk aan gewerkt! 🙂

Reageer