beantwoord

Piano Hengelo

• 22 juni 2018
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Hoi,

Ik zou graag een stationspiano zien op station Hengelo. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 juni 2018, 10:33

Ik heb inmiddels een update voor je. De collega die de piano's regelt gaan een aanvraag indienen en kijken of dit op station Hengelo een optie is. Er zijn wat voorwaarden waar aan moet voldaan. We gaan eerst onderzoeken of station Hengelo hieraan voldoet.
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Kaz123 en welkom bij onze NS Community.

Helaas kan ik op dit moment niet aangeven of het mogelijk is om op station Hengelo ook een piano te plaatsen. Ik ga dit voor je aangeven bij de collega's die hierover gaan.
Ik heb inmiddels een update voor je. De collega die de piano's regelt gaan een aanvraag indienen en kijken of dit op station Hengelo een optie is. Er zijn wat voorwaarden waar aan moet voldaan. We gaan eerst onderzoeken of station Hengelo hieraan voldoet.
Top, bedankt! Ik hoor graag meer.
Ik ook! Dan kunnen Kaz en ik de sfeer daar fijn wat opluisteren. Would be a dream come true ❤
Reputatie 5
Ik hoop dat het lukt, zou leuk voor jullie zijn 🙂
Reputatie 6
Na een jaar nog geen piano in Hengelo .... en op sommige andere stations zijn ze inmiddels al verdwenen. Ik weet niet of ze eigenlijk nog wel ergens staan.
Badge +3
Misschien de totaal gesloopte van Breda opknappen en in Hengelo zetten?

Kijken of die daar wat 'houdbaarder' is daar...

@Centje en @Kaz123 reageren nu wel op een topic dat een jaar oud is, dus of daar nog iets mee gedaan wordt...
Leuk, die reacties. Nu alleen de NS zelf nog.. :S Heb niet veel hoop. Hoewel, Hengelo is wel een lichtelijk minder criminele stad dan bijv. Enschede. En de piano daar was naar mijn beste weten ook zo ongeveer gesloopt... We zullen het gaan zien. Of niet. Dan kunnen we nog altijd mensen blij maken in een of ander verzorgingshuis hier.
Volgens mij staat er sowieso nog wél een in Utrecht. En daar zag ik er ook één in het UMC staan, waar ik ook niet van kon afblijven 🙂
Hoi Centje,

Vooralsnog zijn er geen plannen om op meer stations piano's te gaan plaatsen, dit heeft te maken met een aantal gevallen van vandalisme.

Reageer