Piano onderhoud | NS Community
beantwoord

Piano onderhoud

  • 27 May 2021
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Hallo,

Ik weet niet of deze vraag al eens is gesteld, maar waar kan je onderhoud aan een piano aanvragen. 

Ik ben zelf namelijk een enorme fan van de piano's en het is mijn go-to als ik mijn trein mis en waar ik altijd hele gezellige en interessante mensen ontmoet.

Het is echter geen geheim dat ze niet altijd in de beste staat zijn. Een valse noot of los pedaal kan ik nog wel negeren, maar bijvoorbeeld op sloterdijk missen nu al bijna een half jaar (misschien wel langer) twee zwarte toetsen die eigenlijk heel veel gebruikt worden. Ik speel zelf op geheugen en het verkleint mijn arsenaal aan liedjes behoorlijk haha.

Maar goed ik vroeg me dus af waar je dit kan aangeven/ of er een meldpunt is want ik kan ook begrijpen dat ze niet continue onderhoud doen, maar wanneer de zwarte toetsen even hoog zijn als de witte, dan wordt spelen wel lastig. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 May 2021, 17:08

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Meekepeek en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb je melding hier doorgezet. Voor de meelezers wil ik kwijt dat je dit het beste via een online kanaal kan melden zoals Facebook of Twitter. Daar kunnen we dergelijke defecten dan doorzetten zodat onze reizigers weer heerlijk kunnen pingelen tijdens het wachten. Bedankt voor de melding Meekepeek!

Ik vind het heerlijk als iemand piano speelt terwijl ik op de trein wacht. Ik heb je misschien een keer horen spelen. Misschien is dit niet meer relevant, maar hier is een bedrijf https://www.slootpianoservice.nl/ het houdt zich bezig met de reparatie van de piano, ik heb op de een of andere manier hele goede meesters voor mezelf besteld

Reputatie 7
Badge

Deed de NS niet zaken met Bol Piano's? Veel van deze klaviers op de stations worden door hun geleverd en onderhouden.

Wat Aar zegt klopt!

Reageer