Piano op Eindhoven mogelijk?

• 26 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo,

wij zijn 2 muziekale mensen, en wij zouden graag een piano willen op eindhoven centraal en eindhoven airport.
zou dat kunnen?

groetjes

2 reacties

Goedemorgen Lisje1998, welkom bij de NS Community!

Wij kunnen je inderdaad niet helpen met het regelen van een piano voor Eindhoven Airport, daarvoor zul je met het vliegveld contact moeten nemen. :)

Wat betreft de piano op station Eindhoven, zijn we daar zelfs vrij recentelijk ook via Facebook over gecontacteerd. Mijn collega's hebben dit uitgezet en als ik het goed begrijp heeft het momenteel de status dat het opnieuw geƫvalueerd wordt of een Piano mogelijk is.

We zijn hierover gecontacteerd door een beheerder van de 'Piano op station Eindhoven' Facebook pagina. Ik begrijp dat deze in contact is gebracht met iemand van station Eindhoven. Wat momenteel de status is durf ik niet te zeggen, maar ik kan je in ieder geval aanraden om die pagina in de gaten te houden. 🙂
Reputatie 5
Badge
Hoi @Lisje1998

In dit topic werd er een jaar geleden ook al om gevraagd. Het kan dus geen kwaad om het nog een keer onder de aandacht te brengen.

Ik gok overigens dat NS niet een piano voor je kan regelen voor op Eindhoven Airport...

Reageer