beantwoord

Pinstoring Den Haag HS fietsenstalling

• 23 juni 2019
  • 15 reacties
  • 315 Bekeken

Vandaag onze fietsen opgehaald uit de bewaakte stalling. We moesten 0,50 per fiets betalen maar de pin deed het niet. Een medewerker heeft het poortje geopend alleen staan we volgens het systeem nog steeds in de stalling. Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door MoDe 23 juni 2019, 15:55

De betreffende stalling zegt dat jullie dat moeten doen omdat het jullie kaart is.

Dan zul je contact op moeten nemen de NS klantenservice via telefoon, facebook, twitter of chat.
Wij zijn gewoon reizigers zoals u en proberen andere reizigers te helpen, maar als iets met een OVchipkaart moet gebeuren kunnen wij niets.
Bekijk origineel

15 reacties

Het is inderdaad het beste om contact op te nemen met onze klantenservice, mijn collega's kunnen dan een notitie achterlaten onder jouw persoonsgegevens (dit geldt voor iedereen natuurlijk). Mocht er dan teveel geld in rekening worden gebracht kun je dat altijd bij ons terugvragen. De storing van ons pinapparaat heb ik aangemeld, mijn collega's zullen dit oppakken.
Ik had precies hetzelfde probleem, en ben ook buiten gelaten door de speaker met het advies contact op te nemen met de klantenservice. Deze leek niet bekend met de problematiek maar bood de oplossing een aantekening te maken in mijn dossier. Het kwam nogal ad hoc over.

Ik hoop maar dat de kous hiermee af is en plaats mijn fiets in het vervolg weer in de onbewaakte stalling.
Reputatie 7
Badge +3
@Sharon09 Er was dus alleen een medewerker 'op afstand'. snapte al niet waarom de medewerker de fietsen niet kon uitscannen.

Als je met je OV chipkaart hebt ingecheckt en je hebt 'stallen op rekening' er op dan hoef je niet te pinnen, maar krijg je achteraf een factuur. Alleen moet je wel ergens kunnen uitchecken.
Badge +3
De moderators (die zijn ook webcare medewerkers) zijn hier af en toe. Als het goed is dan is @Iris NS er vanavond nog tot 22:00.

Bellen met 030 751 5155 kan ook (keuzemenu 2 en dan 4 geloof ik), of via twitter.com/ns_online
Als je niet kunt pinnen heb je toch gewoon gratis gestald?

Er is geen incassomachtiging dus laat het systeem maar lekker denken dat jullie fietsen er nog staan.

Klinkt wel goed, maar ben een beetje bang dat ik de volgende keer na een korte stalling moet betalen voor een hele lange stalling.
Ha ha, ben wat ouderwets. Ik had de 1 Euro aan de medewerker gegeven.
NU legt hij het probleem van niet kunnen pinnen door een storing bij jou neer. Dat lijkt mij niet juist.

Nog 'nieuwerwetser'....er was geen medewerker, wel een intercom. En die stem door de intercom vertelde dat ik het bij de NS moest vragen. En ik heb niet goed gelezen om te weten dat dit forum niet de NS is maar gebruikers. Dus op zoek naar contact met de NS. Fijne avond
Badge +3
Als je niet kunt pinnen heb je toch gewoon gratis gestald?

Er is blijkbaar geen incassomachtiging dus laat het systeem maar lekker denken dat jullie fietsen er nog staan.

Al vind ik die quote van @tridek_ok wel vaag, over inchecken en ergens op een uitcheckpunt weer uitchecken? 🤔
Reputatie 7
Badge
Ha ha, ben wat ouderwets. Ik had de 1 Euro aan de medewerker gegeven.
NU legt hij het probleem van niet kunnen pinnen door een storing bij jou neer. Dat lijkt mij niet juist.

De betreffende stalling zegt dat jullie dat moeten doen omdat het jullie kaart is.Dan zul je contact op moeten nemen de NS klantenservice via telefoon, facebook, twitter of chat.
Wij zijn gewoon reizigers zoals u en proberen andere reizigers te helpen, maar als iets met een OVchipkaart moet gebeuren kunnen wij niets.

Ok met dát antwoord kan ik iets.
Je had zelfs geen Euro 1,00 (bij 2 fietsen) op zak ?
Kun jij me uitleggen hoe je met 1 euro contant betaalt bij een pinautomaat?

Wat zou je met een contante euro willen doen dan?

Dagstallen
Wil je voor één of enkele dagen je fiets stallen, dan check je je fiets met je OV-chipkaart in bij het incheckpunt en checkt na het stallen weer uit bij het uitcheckpunt. Elke eerste 24 uur stal je gratis. Daarna betaal je met pin het dagtarief van € 0,50 per 24 uur.

https://www.jefietswilnooitmeeranders.nl/den-haag-holland-spoor/
Reputatie 7
Badge +3
De betreffende stalling zegt dat jullie dat moeten doen omdat het jullie kaart is.

Dan zul je contact op moeten nemen de NS klantenservice via telefoon, facebook, twitter of chat.
Reputatie 7
Badge
Reputatie 7
Badge +3
De betreffende stalling zal dit moeten oplossen. Het beste kunt u contact opnemen met de stalling.

Reageer