beantwoord

Plaatsen tijdelijke in- uitcheck palen perrons Amsterdam Bijlmer ArenA

• 23 juni 2014
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Van zondag 6 t/m vrijdag 25 juli voort het GVB onderhoud uit aan het Metro netwerk van Amsterdam
(bron: http://www.gvb.nl/Documents/zomer/metronet.html)

De alternatieven voor de vervallen metro is de trein:
Tussen Station Zuid - RAI - Duivendrecht - Diemen Zuid en Station Zuid - Bijlmer ArenA kunt u het beste gebruik maken van de trein. Uw GVB vervoerbewijs is op deze NS-trajecten van 6 tot en met 25 juli geldig.
Let op: hiermee niet in- en uitchecken bij NS! U reist met uw GVB vervoerbewijs op zicht.

In mijn geval kom ik met de sprinter uit de richting Maarssen aan op Bijlmer (NS abonnement), waar ik overstap op de Metro waar ik een apart GVB abonnement voor heb. Dit is normaal geen probleem omdat je van perron moet wisselen en daarbij langs OV-Chip poortjes komt.

Tijdens het onderhoud zal er dus alsnog uitgecheckt moeten worden op Bijlmer. Om onnodige vertraging voor reizigers te voorkomen zou het prettig zijn als er (tijdelijk) OV-Chip palen op de perrons van Bijlmer geplaatst kunnen worden, zodat er snel uitgecheckt kan worden en reizigers niet eerst de trap af en later weer op moeten en daarbij de trein waar zij net uit komen missen met het nodige wachten ten gevolgen.
icon

Beste antwoord door Herman NS 24 juni 2014, 12:15

Hallo RHarmsen,

Welkom op het NS Serviceforum. Het is niet makkelijk om tijdelijk in- uitcheck palen te plaatsen, maar je suggestie heb ik doorgegeven. Het is goed dat je dit aangeeft! Mocht ik hier meer over horen, dan kom ik hier op terug.

Je topic heb ik verplaatst naar het forum 'op het station' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo RHarmsen,

Welkom op het NS Serviceforum. Het is niet makkelijk om tijdelijk in- uitcheck palen te plaatsen, maar je suggestie heb ik doorgegeven. Het is goed dat je dit aangeeft! Mocht ik hier meer over horen, dan kom ik hier op terug.

Je topic heb ik verplaatst naar het forum 'op het station' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer