beantwoord

Poortje capelle schollevaar defect

  • 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Op spoor 1 aan het eind van het perron staat 1 poortje dat niet werkt. Bij meerdere mensen scande hij de ov kaart niet, dus de deurtjes gingen niet open. Ook stond er een verkeerde tijd in het schermpje.
Kan dit z.s.m gerepareerd worden?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 februari 2019, 13:20

Hallo Jolanda_91 en welkom bij de NS Community.

Ik wil graag een verzoek indienen om dit poortje te repareren maar heb hiervoor wel een nummer van het poortje nodig. We gaan namelijk eerst proberen het poortje te resetten op afstand voordat we een monteur aansturen. Kun je me het nummer van dit poortje sturen? Dan ga ik dit doorgeven!
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jolanda_91 en welkom bij de NS Community.

Ik wil graag een verzoek indienen om dit poortje te repareren maar heb hiervoor wel een nummer van het poortje nodig. We gaan namelijk eerst proberen het poortje te resetten op afstand voordat we een monteur aansturen. Kun je me het nummer van dit poortje sturen? Dan ga ik dit doorgeven!
Net gekeken. Het is poortje 3.1, maar hij doet het inmiddels weer.
Fijn dat ie het weer doet, Jolanda!

Reageer