beantwoord

Poortje Hoofddorp werkt niet

  • 25 november 2014
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Poortje voor uitgaande reizigers van spoor 1 of 2 op Station Hoofddorp werkt helemaal niet meer (volgens mij staat er nummer 2.2 op de poort)
Dit is nu al vier dagen op rij het geval. graag dit oplossen.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 26 november 2014, 09:07

Fijn dat dit je hier meldt, MarcoW. Ik zal dit doorgeven, hopelijk werkt het poortje zo snel mogelijk weer.
Zijn er nog wel voldoende andere poortjes waar je kunt uitchecken?

Groet, Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

Fijn dat dit je hier meldt, MarcoW. Ik zal dit doorgeven, hopelijk werkt het poortje zo snel mogelijk weer.
Zijn er nog wel voldoende andere poortjes waar je kunt uitchecken?

Groet, Stephan
Bedankt voor de reactie.
Er zijn bij dit perron maar twee poortjes die nu werken.
Bij een trein die geheel leeg loopt is dat te weinig en ontstaat er gauw een rij.
Verder geen probleem want die is binnen een minuut weer weg, maar het kan zijn dat iemand haast heeft en kan het net een andere verbindingen missen.

Ik kon geen andere plek vinden om deze storing te melden, daarom dit bericht op het NS forum.
Hoi MarcoW,

Er is een snellere manier om dit te melden, namelijk via de servicezuil, die in de nabijheid van de poortjes hoort te staan. Als je daar op de i knop drukt, krijg je direct contact met een medewerker, die er meteen achteraan zal gaan. Scheelt veel tijd.

Reageer