beantwoord

Poortje op station Muiderpoort defect

  • 17 juni 2015
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Op station Muiderpoort is een poortje defect aan één kant, waardoor er elke avond daar een file ontstaat. Helaas kon ik dit niet gemakkelijk via de klantenservice mail/chatbot aangeven, want die begreep het niet.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 17 juni 2015, 16:48

Graag ontvang ik info waar dit paaltje precies staat op Muiderpoort en indien mogelijk ook een nummer. Op het paaltje kan je die vinden, zodat ik een duidelijke melding kan maken.

Zou je kunnen aangeven welk scherm dit precies is srt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Welk perron?
Overigens vraag ik me, n.a.v. dit echt af hoe lang het duurt voordat storingen van apparatuur enkel als melding de NS bereiken-zo is op mijn kleine stationnetje al ruim 4 maanden de screen met de vertrektijden defect.
Graag ontvang ik info waar dit paaltje precies staat op Muiderpoort en indien mogelijk ook een nummer. Op het paaltje kan je die vinden, zodat ik een duidelijke melding kan maken.

Zou je kunnen aangeven welk scherm dit precies is srt?
Het betrof poort 2.2.

@srt: Het was in ongeveer twee weken opgelost. 🙂
Het betrof poort 2.2.

@srt: Het was in ongeveer twee weken opgelost. :-)


Ah, fijn dat het inmiddels is opgelost en nog bedankt voor het melden!

Reageer