beantwoord

Poortjes bij fietsenstalling Apeldoorn

• 1 november 2018
  • 34 reacties
  • 1077 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 5
Zomaar een ideetjen mochten de poortjes dichtgaan en er geen oplossing zijn: overstappen op het perron van NS naar Arriva en vervolgens bij het Arriva-poortje je check-in annuleren.
Badge +3
Als deze poortjes in beide richtingen gebruikt (gaan) worden is dat vragen om problemen natuurlijk.

Natuurlijk mag je er wel in 'polonaise' doorheen (je hoeft niet te wachten tot de vorige persoon er doorheen is en het poortje weer sluit).

Dus dat wordt dan op een iets andere manier 'ritsen'... 😃
Bedankt voor je reactie en dat je de vraag stelt aan de stationmanager.
Hmm, ik kan me voorstellen dat het bij 1 poortje natuurlijk wel druk kan zijn (met name in de spits). Goed dat je dit aangeeft, Jeroen!

Ik zal eens een balletje opgooien bij de stationsmanager. Wellicht is het mogelijk een poortje bij te plaatsen of zijn er wellicht al plannen. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!
Nog een aanvulling, ik maak doordeweeks elke dag gebruik van de fietsenstalling.
Beste mensen van NS,

Kan bevestigen wat Anita schrijft, het is echt niet handig om 1 poort voor NS en 1 poort voor Arriva te gebruiken. Het wordt te druk en zeker niet efficiënt.
Oplossing is om een extra poort te plaatsen voor NS-kaarten.

Groeten Jeroen Blijleven
Hoi Anita,

Bedankt dat je dit met ons deelt. Ik zal je zorgen delen in de organisatie. Laat je ons weten hoe het uiteindelijk zal verlopen?
Het klopt wat je schrijft. Zie foto's.

Goedemorgen AnitaNS, welkom bij de NS Community!

Ik ben zelf slecht bekend op station Apeldoorn, maar als ik het goed begrijp is er daar bij een specifieke uitgang, waar voornamelijk reizigers voor de fietsenstalling gebruik van maken, slechts één poortje per vervoerder, correct? Gezien de drukte verwacht jij daar lange wachtrijen dus?

Overigens is het niet toegestaan om 'NS' aan je naam toe te voegen om verwarring te voorkomen. Dit is namelijk enkel toegestaan voor Moderators. Je mag mij een privébericht sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') als je een voorkeur hebt voor een specifieke gebruikersnaam. Mocht ik geen bericht ontvangen dan zal ik je naam aan het einde van mijn dienst vandaag (voor 15:00) veranderen naar Anita2018. Dit zal dan ook de gebruikersnaam worden waarmee je moet inloggen.

Reageer