beantwoord

Poortjes buiten werking

• 12 maart 2019
  • 6 reacties
  • 371 Bekeken

Op station Woerden zijn op dit moment de poortjes buiten werking (rode kruizen aan de ingangskant en bij de uitgangskant staat ‘verlaat dit station’).
Erg onhandig....Uitchecken op plaats van bestemming gaat wel lukken, maar daarna een heel mailcircus op mijn werk omdat ik op een zakelijke kaart reis en ik dus een incheck mis.

Ik denk dat er vanochtend veel reizigers vanaf Woerden geen incheck hebben. Wordt dat aan het treinpersoneel doorgegeven?
icon

Beste antwoord door Slidestops 12 maart 2019, 10:52

Ja, als de poortjes buiten werking zijn krijgen die ook een bericht. Dat is niet altijd direct en afhankelijk van de duur van de storing. Het kan ook altijd worden nagebeld
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Ja, als de poortjes buiten werking zijn krijgen die ook een bericht. Dat is niet altijd direct en afhankelijk van de duur van de storing. Het kan ook altijd worden nagebeld
Wat onwijs fijn dat je dit even aangeeft. Gaat het om alle poortjes? Indien niet, welke poortjes zijn het precies? Ze zijn als het goed is genummerd! 🙂

Daarnaast zou ik graag willen weten wat er precies mis is met de poortjes! Met die informatie kunnen wij de poortjes laten resetten.
Reputatie 7
Als er op de poortjes staat "verlaat het station", dan doen ze dat als het goed is allemaal. Kan een valse melding zijn geweest of een storing 🙂
Klopt inderdaad dat alle poortjes buiten werking waren.

En wat betreft de reactie van @Emma NS ....ik deed mijn melding om ongeveer 7:30, die reactie met vragen kwam om ongeveer 14:30..... Ik was om 16:00 weer in Woerden, toen werkten alle poortjes weer.
Onze community is voornamelijk bedoelt voor reizigers en door reizigers. Alleen in situaties waarin reizigers onmogelijk het antwoord kunnen weten zullen wij reageren. Dat gezegd hebbende is het inderdaad niet handig dat er pas later een reactie vanuit ons kwam. We zijn helaas niet continue aanwezig op deze community om dergelijke problemen te kunnen adresseren. In dergelijke situaties is het dus het beste om via onze Sociale Media contact met ons op te nemen. We kunnen dan direct anticiperen op de situatie en je voorzien van een passende reactie.
De poortjes op station Woerden werkten niet door een stroomstoring. Het trein- en stationspersoneel op omliggende stations was op de hoogte gesteld dat er wellicht reizigers zonder check-in waren.

Reageer