beantwoord

poortjes defect zoetermeer driemanspolder

• 3 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
De poortjes stonden open en je kon niet inchecken.
De vraag is: hoe check ik straks dan uit?
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 3 oktober 2019, 09:13

Ais je niet hebt ingecheckt, check je natuurlijk ook niet uit. Realiseer je wel dat je dan niet betaald voor je reis.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Ais je niet hebt ingecheckt, check je natuurlijk ook niet uit. Realiseer je wel dat je dan niet betaald voor je reis.
Reputatie 6
Badge
Je bedoelt station Zoetermeer? Want ik ken geen station Zoetermeer Driemanspolder. Als je niet kan inchecken, en de poortjes staan open, dan vermoed ik een technisch defect of een brandalarm die bij de poortjes geactiveerd is. Aan de ingangszijde melden de displays: "Inchecken niet mogelijk", en aan de stationszijde staat vermeld: "Verlaat direct het station".

Beste advies is om tussentijds in te checken zodra je die mogelijkheid hebt, en dit aan het begin van de reis aan de conducteur te vertellen. Het feit dat je niet kan inchecken is eigenlijk geen reden om vrij te reizen. Als je geen conducteur bent tegengekomen, en niet tussendoor kon inchecken (korte reis) en je moet toch uitchecken. Gebruik dan bij voorkeur de informatiezuil, en leg je probleem uit. Zij openen dan met een druk op knop op afstand het poortje.
Goedemiddag wnck en welkom bij de NS Community!

Zoetermeer Driemanspolder is een tramstation, waar (voor zover ik weet en kan vinden in ieder geval) geen poortjes aanwezig zijn. Gezien het wel om de hoek ligt van het treinstation Zoetermeer veronderstel ik net als Aar dat het daarom gaat!

Verder geeft Aar je een goed advies!
Reputatie 7
Badge
Vroeger was het nogal verwarrendin de tijd van de Zoetermeerstadslijn, één vervoerder met één station met twee verschillende namen. Bij veel reizigers was niet duidelijk dat het eigenlijk om dezelfde locatie ging, slechts 100 meter van elkaar verwijderd.

Reageer