beantwoord

Poortjes en dagkaarten met tijdgrenzen

• 14 maart 2015
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 3 reacties
Ik reis regelmatig met een dagkaart waarop staat: incheckenn voor 06.30 of na 09 uur etc.
Ik vond een protentieel probleem , in relatie tot afsluiting van poortjes (een lopend proces)
Vraag: mag ik (b.v. om even krant of koffie te halen) halverwege mijn reis (ergo tussen 06.30 en 09 uur) uit- en inchecken,
of komt het systeem dan met een melding als : Sorry U moet tot 09 uur wachten.
Sommigen van de NS-sers die ik daarna vroeg meldden dat tussentijds uit- en inchecken mogelijk is, maar (helaas) ze kwamen niet overtuigd over.
Groeten, GWS
icon

Beste antwoord door Pe_pe 14 maart 2015, 12:30

Dat kan inderdaad niet. U kunt proberen bij een praatpaal te vragen of men u zonder uit- en inchecken doorlaat om van de stationsvoorzieningen gebruik te maken, maar succes is niet gegarandeerd. Zie ook dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat kan inderdaad niet. U kunt proberen bij een praatpaal te vragen of men u zonder uit- en inchecken doorlaat om van de stationsvoorzieningen gebruik te maken, maar succes is niet gegarandeerd. Zie ook dit topic.
Beste PePe,
Dank voor de toelichting,
Ik zal het er maar niet op wagen als de favoriete koffie en-of krant zicht aan gene zijde van dichte poortjes bevinden.
Groeten, GWS
PS lezing van het genoemde item leert dat ik wellicht per station moet gaan bedenkken welke faciliteiten aan welke zijde van de poortjes liggen. (cynische glimlach)

Reageer