beantwoord

Poortjes op station Barendrecht

• 16 januari 2015
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Op station Barendrecht heb je aan de 'achterkant' 3 toegangspoortjes. Kunnen deze ook flexibel ingezet worden? Het is namelijk onhandig dat er maar 2 beschikbaar zijn om uit te checken als en hele trein hier gebruik van wilt maken.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 17 januari 2015, 11:00

Hallo Janneke24! Welkom op het NS serviceforum. Ik heb de titel van je topic een klein beetje aangepast en het verplaatst naar het subforum op het station. Bedankt voor je melding over de poortjes. Wat Gert-Jan G aangeeft klopt wel, maar ik zal je melding toch even intern doorzetten om te kijken naar eventuele mogelijkheiden voor de toekomst!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Wanneer er geen enkel poortje is met eenrichtingsverkeer het station in zul je op dit soort piekmomenten het station niet in kunnen komen. Doordat er op Barendrecht soms maar 5 minuten tussen twee treinen zit kan dat ervoor zorgen dat mensen die op het laatste moment nog naar de trein willen die missen.
Hallo Janneke24! Welkom op het NS serviceforum. Ik heb de titel van je topic een klein beetje aangepast en het verplaatst naar het subforum op het station. Bedankt voor je melding over de poortjes. Wat Gert-Jan G aangeeft klopt wel, maar ik zal je melding toch even intern doorzetten om te kijken naar eventuele mogelijkheiden voor de toekomst!

Reageer