Poortjes perron 8 en 9 Den Haag nog niet opgelost

• 4 november 2017
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Op mijn melding dat er, zelfs nu de poortjes nog openstaan, er al rijen vormen met reizigers en onveiligheid. Kwam de reactie van NS dat ze het monitoren. Mijn suggestie is om meer poortjes beschikbaar te maken door een verbinding naar de naast gelegen perrons te maken. Zoals bij de overige perrons wel is gemaakt, Ook daarop NS reactie dank voor de melding. Zie dit forum.
Nu dreigt begin december alle poortjes te worden dichtgezet zonder dat er eeen oplossing is, Rover heeft de zorgen voor de veiligheid van reizigers nu in een brief aan de NS en de burgemeester van Den Haag gemeld, een goed voorstel voor oplossing gedaan en gevraagd
om overleg,
Hulde aan ROVER
NS luister naar je klanten

4 reacties

Ik snap je frustratie Carly G, maar wij kunnen niet veel anders doen dat deze meldingen, suggesties en feedback doorgeven aan de afdeling die gaat over de plaatsing van poortjes en paaltjes. Zij zullen de situatie dan onderzoeken en kijken of er iets (en zo ja wat) moet veranderen aan de situatie.
Dat begrijp ik maar dat er vervolgens geen antwoord of een update komt geeft niet het gevoel dat die afdeling daadwerkelijk wat met de feedback en zorgen van de NS klanten doet. Zie dit als een update van mijn kant.
Ik zou je er graag een terugkoppeling van willen geven, als we dat zouden kunnen. Als Klantenservice krijgen wij over dit soort zaken ook maar vrij zelden een terugkoppeling. Wij zijn voor dit soort situaties enkel het doorgeefluik zodat het bij de juiste afdeling terecht komt.
Dat wekt de verkeerde indruk naar klanten toe dat het forum en de feedback helemaal niet serieus genomen worden.

Er zou altijd feedback moeten worden gegeven, anders is er geen enkele garantie dat er iets mee gebeurt. Ook voor moderators moet dit frustrerend zijn.

Reageer