beantwoord

Poortjes Rotterdam CS, systeem is lek (bij de HEMA).

Laatst gehoord dat mensen beboet worden als ze over de poortjes klimmen. En ik was laatst in Rotterdam CS. Daar zag ik een HEMA winkel met 2 uitgangen, 1 uitgang buiten de poortjes en 1 uitgang binnen de poortjes. Je kunt dus door de HEMA winkel Rotterdam CS in zonder de poortjes te passeren.

HEMA zal niet blij zijn als ze verplicht wordt 1 van de ingangen af te sluiten als NS zwartrijden wil voorkomen (zie het boetebeleid). !
icon

Beste antwoord door Hendrik 18 mei 2015, 10:07

De uitgang buiten de poortjes is allang gesloten. Of die uitgang moet onlangs weer geopend zijn, maar daar ga ik niet van uit...

Bekijk origineel

7 reacties

Badge
De uitgang buiten de poortjes is allang gesloten. Of die uitgang moet onlangs weer geopend zijn, maar daar ga ik niet van uit...
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet mogelijk via de Hema de poortjes te ontwijken. En wat uw slotzin betreft: Hema zal niet blij zijn als ze ervan beschuldigd kunnen worden dat ze dit zouden doen en zo gek zijn ze natuurlijk ook niet. Het zou dodelijk zijn voor het imago van de Hema als ze zwartrijders zouden faciliteren.

Het is echter broodje aap: het kan helemaal niet via de Hema in Rotterdam. Wat wel waar is dat er veel beboet wordt en de springers in camouflagepyama's zijn inderdaad 120 euro kwijt. De pakkans is behoorlijk, dus het werkt. Er wordt niet veel meer gesprongen overigens. Wat mij betreft vervangt men de lage deurtjes door hoge. Het is niet eens lelijk, verstoort het beeld van de hal niet en het is vooral meer effectief.
Misschien wil NS dan wel een van de afgedankte lage poortjes bij Thom als tuinhekje in de voortuin plaatsen. Kan 'ie er de hele dag van genieten en heeft hij geen gespuis meer aan de deur. :8
Reputatie 7
Badge +4
Nou, als NS Rotterdam afsluit met echte poortjes wil ik er best een van de oude plaatsen. Je moet toegeven dat maar weinig mensen een dergelijk tuinhek hebben. Ik pruts er wel een radiografische afstandsbediening in, of gewoon een oogje 😉 Een soort flipperbalmechanisme inbouwen om een camouflagepyama de lucht in te schieten, lijkt me ook wel wat. Liefst met trampolinewerking uiteraard! Helaas is hier niet veel gespuis, dat is dan wel weer jammer maar ja daar werken die lage poortjes in Rotterdam toch al niet tegen.

NS, doe er wat aan, zet er echte poortjes neer haal de huidige ondingen weg en geef mij een Rotterdams poortje! 😉 Want mooi zijn ze wel.
Damn Thom, niet te veel Dr. Who kijken hoor! 😛
Als Thom genoeg betaalt voor een poortje krijgt hij gratis gespuis erbij.
Reputatie 7
Badge +4
Dat heb je als je in Rotterdam altijd al gratis, dus dat is geen aanbod.:D

Reageer