beantwoord

Poortjes station Voorschoten defect

• 30 juli 2019
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Goedemorgen,

Op station Voorschoten (oostzijde, West heb ik niet gecheckt) doen 2 van de 3 poortjes het niet. Alleen de poort met QR reader doet het, gelukkig.

De andere poortjes geven een rood kruis aan beide zijden maar wel de tekst dat je kan inchecken. Vroeg in de ochtend niet zo een probleem maar zometeen in de spits... 😉 wellicht kan er even op afstand gekeken worden. Ik heb helaas geen poortnummers genoteerd.
icon

Beste antwoord door Emma NS 30 juli 2019, 20:04

Ik had bijna klotsende oksels, maar ben blij om te lezen dat alles weer werkt.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Dennisvdk en welkom bij de NS Community!

Dit euvel is bekend en zal zo snel mogelijk worden verholpen. Ik heb helaas geen prognose maar dit zal binnen 1 maand moeten zijn opgelost.
Reputatie 7
Badge +3
Een maand???? Is heel NS tegelijk met vakantie of zo? Dit lijkt me toch wel enige prioriteit te hebben.
Reputatie 7
Badge
Een maand???? Is heel NS tegelijk met vakantie of zo? Dit lijkt me toch wel enige prioriteit te hebben.

Of NS nu wel of niet op vakantie is maakt in deze weinig uit, onderhoud en herstel aan de poortjes wordt uitgevoerd door het bedrijf Thales.
Reputatie 7
Badge +3
Dan zijn er kennelijk beroerde afspraken met Thales gemaakt.
Ik heb het over een maximum doorlooptijd hé 😉.
Mensen mensen geen stress! De poortjes doen het weer, of het door de melding komt weet ik niet maar dat ze het doen is al helemaal prima!
Ik had bijna klotsende oksels, maar ben blij om te lezen dat alles weer werkt.

Reageer