beantwoord

Poortjes Utrecht CS, eenrichtingsverkeer

• 12 juli 2016
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Is het mogelijk om de poortjes op Utrecht CS, Jaarbeurszijde op eenrichtingsverkeer te zetten?

In de spits is het nu constant duwen (tegen de stroom in) om vanaf de bussen het station in te komen; het is te druk
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 12 juli 2016, 17:24

Welkom, Signor Paprika!

Ik kan me voorstellen dat tweerichtingsverkeer voor wat drukte kan zorgen, maar hier is expliciet voor gekozen zodat reizigers geen fout kunnen maken met in- en uitchecken. Zoals Slidestops ook aangeeft zal dit eenrichtingsverkeer worden wanneer de poortjes sluiten. Hopelijk ondervind je er niet al te veel problemen van.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als ze straks gesloten zijn wordt het inderdaad eenrichtingsverkeer.
Welkom, Signor Paprika!

Ik kan me voorstellen dat tweerichtingsverkeer voor wat drukte kan zorgen, maar hier is expliciet voor gekozen zodat reizigers geen fout kunnen maken met in- en uitchecken. Zoals Slidestops ook aangeeft zal dit eenrichtingsverkeer worden wanneer de poortjes sluiten. Hopelijk ondervind je er niet al te veel problemen van.
Ik wilde exact dezelfde vraag stellen. Heb afgelopen twee weken meerdere keren gezien dat iemand die al halverwege de poortjes was er werd uitgeduwd door een tegemoetkomer. Echt bizar om te zien. Hoop dat het eenrichtingsverkeer en bloc wordt geregeld, en niet volledig verspreid.Dan verplaats je het probleem.

Reageer