portemonnee gestolen

• 6 november 2014
  • 4 reacties
  • 546 Bekeken

Hallo,

Gisterenmiddag is bij station Eindhoven op perron 6 om 16u toen ik stond te wachten om de trein in te stappen me portemonnee uit me tas gestolen. ik voelde wel dat er iemand aan me tas zat maar dacht in eerste instantie dat deze persoon zat te duwen om de trein in te gaan, toch draaide ik automatisch me tas weg. maar doordat we net de trein in konden stappen deed ik dit eerst en toen ik even later naar me tas keek stond deze open en was me portemonnee weg.
ik heb al aangifte gedaan bij de politie en me bankpas enzovoort laten blokkeren maar wie weet heeft hij het geld eruit gehaald en de portemonnee ergens laten liggen op het station. dit zou namelijk een hoop kosten schelen van nieuwe ov aanvragen (met studentenov) en al me schoolpasjes enzovoort.

ik ben al naar de informatiebalie gegaan maar daar zeiden ze alleen 'ja kijk maar op internet' nou heb ik wel een gevonden voorwerpen formulier ingevuld maar weet niet of dat nou precies is wat ze bedoelde.

ook heb ik een vraag omdat ik ongeveer weet hoe de dader eruit ziet of er geen mogelijkheid is om de videobeelden van station Eindhoven te kunnen bekijken en zo dus een foto te krijgen van de dader. De politie wilde alleen maar een proces verbaal op maken maar zou er verder niks mee doen dus daar heb ik niet echt veel aan.

4 reacties

Badge
Sylvia, wat naar dat je portemonnee is gestolen. Goed om te lezen dat je het formulier van gevonden voorwerpen heb ingevuld. Wat je eventueel nog kan doen, is contact opnemen met de afdeling gevonden voorwerpen (0900-3212100 lokaal tarief). Wij mogen de videobeelden niet opvragen. De politiemedewerkers mogen deze beelden opvragen. Hopelijk is je portemonnee toch ergens gevonden. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Reputatie 4
Badge
Let je wel op dat je slechts 1 dag je kaartjes kan declareren? Daarna betaal je ze zelf en is het al snel voordeliger om voor 11+7,50 een nieuwe persoonlijke kaart én een anonieme kaart met tijdelijk reisrecht te kopen
Sylvia, wat naar dat je portemonnee is gestolen. Goed om te lezen dat je het formulier van gevonden voorwerpen heb ingevuld. Wat je eventueel nog kan doen, is contact opnemen met de afdeling gevonden voorwerpen (0900-3212100 lokaal tarief). Wij mogen de videobeelden niet opvragen. De politiemedewerkers mogen deze beelden opvragen. Hopelijk is je portemonnee toch ergens gevonden. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

oke bedankt! ga inderdaad even bellen als ik vanmiddag uit school komt.
Beste Sylvia, ik heb net zoiets ervaren tijd geleden, heb toen op marktplaats een bericht gezet in rubriek verloren en gevonden van mijn portemonnee met hoe hij er uit zag en wat er allemaal in zat.. uiteindelijk heeft iemand mij zo mij restanten terug weten te geven! Ik hoop dat jij je spullen ook weer terug krijgt! Sterkte ! Gr ronald

Reageer