beantwoord

Positie klok 's Hertogenbosch Oost

• 10 januari 2019
  • 14 reacties
  • 341 Bekeken

Al een tijdje reis ik nu naar station's Hertogenbosch Oost op en neer, en elke dag erger ik me aan een heel simpel feit: de klok op perron 2 hangt direct achter een paal. En is dus niet te zien! Zie bijgevoegde foto.
Is hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 15 januari 2019, 17:33

Inmiddels heb ik een reactie van de stationsmanager voor je, Elinepje. Ze geeft aan dat ze dit gaat aankaarten bij ProRail en het verzoek heeft ingediend om de klok op een andere plek of andere positie op te hangen! Daarnaast bedankt ze je voor de tip!
Bekijk origineel

14 reacties

Dat lijkt me inderdaad iets wat we wel op moeten kunnen lossen, Elinepje. Ik ga contact leggen met de collega's en kijken wat er mogelijk is. Ik kom erop terug!
Cool, dankjewel!
Inmiddels heb ik een reactie van de stationsmanager voor je, Elinepje. Ze geeft aan dat ze dit gaat aankaarten bij ProRail en het verzoek heeft ingediend om de klok op een andere plek of andere positie op te hangen! Daarnaast bedankt ze je voor de tip!
Nou heel graag gedaan hoor 😊
Wat tof dit dit meteen opgepakt wordt, heel erg fijn! Dankjewel voor je hulp!

Beste @Jouke NS,

Heb je enig idee op wat voor termijn dit soort verzoeken doorgaans behandeld wordt? Er is namelijk nog niets veranderd... Gaan hier altijd maanden overheen?

Alvast bedankt!
Hi Elinepj!

Vaak is zoiets makkelijker gezegd dan gedaan en liggen de prioriteiten in de meeste gevallen ook ergens anders. Ik zal Jouke eens vragen of hij achter de status van deze klok aan wil gaan 🙂
Badge +3
Ik wil de pret niet drukken, maar er was ooit een heel lang topic over de plaats van de vertrekborden op Helmond (spoor 1) dat een ruim jaar gelopen heeft, en er is nog niets veranderd zover ik weet (tot een paar maanden geleden in ieder geval niet).

En een andere (defecte) stationsklok op Den Bosch heeft ProRail relatief snel opgelost door hem maar gewoon helemaal weg te halen. Ook een geniale oplossing natuurlijk 😂
Reputatie 7
Badge +3
Haha, nee dat bord op Helmond staat nog steeds verstopt achter een mooie paal 🙂
Badge +3
Dat ging toch meer om de plaats van de borden (aan het begin van het perron, bij de Kiosk/wachtruimte) terwijl de treinen richting Eindhoven (spoor 1) ongeveer 100 meter verder stoppen, en daar geen borden of klokken zijn (als je bijv. via de poortjes bij de fietsenstalling het perron op komt)?
Ach ja, zo lang het alleen maar om klokken of vertrekborden gaat... Stel je nou voor dat het om echt belangrijke dingen op een station ging?!
**Sarcasm**
Reputatie 7
Badge +3
Dat ging toch meer om de plaats van de borden (aan het begin van het perron, bij de Kiosk/wachtruimte) terwijl de treinen richting Eindhoven (spoor 1) ongeveer 100 meter verder stoppen, en daar geen borden of klokken zijn?
O ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic gemist heb. Maar er staat ook een vertrekbord erg onlogisch bij een paal. Al begin ik ook weer te twijfelen. kGa het morgen bekijken 🙂
Badge +3
O ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic gemist heb. Maar er staat ook een vertrekbord erg onlogisch bij een paal. Al begin ik ook weer te twijfelen. kGa het morgen bekijken :)
FYI (en na 414 reacties is er maar een slotje op gezet)... https://community.ns.nl/op-het-station-17/stopplaats-treinen-op-station-helmond-35594
Ik heb de stationsmanager om een update gevraagd. Wordt vervolgd.
Mijn collega heeft bij ProRail navraag gedaan en zij geven aan dat het op de rol staat. Dat betekent in feite dat ze het gaan aanpakken maar dat nog niet bekend is wanneer precies.

Reageer